[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

آغاز اردوی تیم ملی فوتبال پنج‌نفره نابینایان در شیراز ، روزنامه شیراز نوین

اردوی تیم ملی فوتبال پنج‌نفره نابینایان برای شرکت در مسابقات جهانی بیرمنگام انگلستان و بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین در شیراز آغاز شد.
به گزارش ایرنا،‌ مربی شیرازی تیم ملی نابینایان این خصوص گفت:‌ در این مرحله اردو که تا یازدهم تیرماه در زمین بهزیستی شیراز ادامه دارد، ۱۳ بازیکن حضور دارند.
میثم شجاعیان افزود: تا پیش از شروع بازی‌های جهانی که ۲۸ مرداد آغاز می‌شود، سه مرحله اردو در شیراز و مرحله آخر هم در تهران برگزار می‌شود و سپس تیم ملی راهی بیرمنگام خواهد شد.
مربی تیم ملی بیان کرد: پس از بازی‌های جهانی با برگزاری اردوی‌های مختلف خود را برای بازی‌های پاراآسیایی هاگژو چین که اواخر مهرماه سال ‌جاری آغاز می‌شود،‌ آماده می‌کنیم.
دروازه‌بان سابق تیم ملی افزود:‌ استان فارس با ۶ ورزشکار بیشترین سهمیه را به خود اختصاص داده و کرمان هم با سه بازیکن در رتبه بعد جای دارد.
مهدی طالعی از آذربایجان شرقی،‌ حسین رجب‌پور از البرز، کامبیز محکم از خراسان رضوی،‌ احمدرضا شاه‌حسینی، علی‌رضا ایزدی،‌ علی‌رضا بخت، ‌مرتضی کریمی، سید سعید موسوی پیرمرادی و حجت‌الله مزارعی از فارس، صادق رحیمی، ‌صالح خصالی و محمدامین رحیم‌زاده از کرمان و مرتضی رمضانی از گیلان بازیکنان دعوت‌شده به این اردو هستند.
همچنین جواد فلفلی به‌عنوان سرمربی، میثم شجاعیان، ‌محمدمهدی رفیعی، حسین مجاهدیان هم کادر فنی تیم ملی را تشکیل می‌دهند و جواد مرادپور هم سرپرست تیم است.
مسابقات جهانی انگستان با شرکت ۱۶ تیم در چهار گروه برگزار می‌شود که قاره آسیا و آمریکا با چهار سهمیه، ‌اروپا با پنج،‌ آفریقا با ۲ و اقیانوسیه هم یک سهمیه دارد؛ این مسابقات ۲۸ مردادماه آغاز می‌شود.
همچنین چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی روزهای ۲۲ تا ۲۸ اکتبر سال ۲۰۲۳(۳۰ مهر تا ۶ آبان سال ۱۴۰۲) در شهر هانگژو برگزار خواهد شد.
کاروان ورزشی ایران در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با ۵۱ مدال طلا، ۴۲ نقره و ۴۳ برنز و کسب رتبه سوم به کارخود پایان داد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی