[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

جشن‌های دهه ولایت در محلات یازده‌گانه شیراز، روزنامه شیراز نوین

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز از برنامه‌ریزی و هماهنگی برای اجرای 55 جشن در سطح مناطق یازده‌گانه از اعیاد بزرگ قربان تا عید غدیر خم در سطح شهر شیراز خبر داد. به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، محمدرضا هاجری، سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز بیان داشت: به منظور تلطیف فضای فرهنگی شهر توأم با نشاط و شادی شهروندان، هم‌زمان با دهه مبارک امامت و لایت که از عید قربان تا غدیر نام‌گذاری شده است، جشن‌های بزرگ در سطح مناطق یازده‌گانه شهرداری برگزار می‌شود.
وی گفت: با هماهنگی و دستور شهردار شیراز مقرر شد در هر منطقه شهرداری پنج جشن محلی برگزار شود. به گفته عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای ششم، مجموعاً در طول یک دهه، تعداد 55 جشن محلی در مناطق یازده‌گانه شهر شیراز برپا می‌شود.
هاجری عنوان کرد: در شهرداری مناطق یازده‌گانه، شخص شهردار و روابط‌عمومی، ناظر و یاوران شورا پیگیر برگزاری جشن خواهند بود . او بر ضرورت هماهنگی و برنامه‌ریزی برای باشکوه برگزار کردن جشن دهه امامت و ولایت در فاصله عید قربان و عید غدیر خم تأکید و اظهار امیدواری کرد که این جشن‌ها در محلات پرجمعیت با حضور گسترده مردم، باشکوه اجرا می‌شود. 
به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز، برنامه‌ریزی برای 55 جشن محلی با محوریت شهرداری و شورای شهر شیراز در کنار ده‌ها جشن متمرکز دیگر در شهر عملیاتی می‌شود. او همچنین از برگزاری جشن 15هزار نفری عید غدیر در مجموعه ورزشی حافظیه خبر داد و گفت: برگزاری این جشن بزرگ با همکاری شهرداری شیراز و قرارگاه احمد بن موسی(ع) اجرا می‌شود. همچنین در چندین محله بزرگ شیراز برگزاری جشن‌های غدیر و قربان پیش‌بینی شده است. هاجری در پایان تصریح کرد: حضور پررنگ شورا و شهرداری در برنامه‌ریزی و حضور در اجرای چنین جشن‌هایی به‌عنوان نهاد اثرگذار و مردمی در فراهم نمودن فضای نشاط اجتماعی شهروندان کاملاً مشهود و قابل‌تقدیر است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی