[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

نباید بازمانده از تحصیل داشته باشیم ، روزنامه شیراز نوین


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: آموزش و پرورش در معماری آینده انقلاب اسلامی نقش بی‌بدیلی دارد و رکن اصلی و اساسی تربیت در جامعه است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، اسماعیل قزل‌سفلی سه‌شنبه در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان فارس، اظهار کرد: آموزش و پرورش در معماری آینده انقلاب اسلامی نقش بی‌بدیلی دارد و رکن اصلی و اساسی تربیت در جامعه است. وی ادامه داد: تمام سیاست‌ها و راهبردها باید ذیل سند تحول بنیادین باشد تا در مسیر صحیح حرکت کنیم.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: جوان‌های ما که در عرصه علمی افتخارآفرینی می‌کنند، از دل آموزش و پرورش بیرون آمده‌اند.
قزل‌سفلی بیان کرد: معلمان ما نیروهای انقلابی هستند؛ باید در ارتقای جایگاه منزلت اجتماعی و معیشت معلمان تلاش کنیم. وی خاطرنشان کرد: معلمان باید برای عمق بخشیدن به هویت دینی، اسلامی و شخصیت ملی دانش‌آموزان تلاش کنند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: آموزش و پرورش باید تلاش کند حتی یک کلاس هم در اول مهر بدون معلم نماند و هیچ بازمانده از تحصیلی وجود نداشته باشد.
قزل‌سفلی افزود: امروزه تأثیر همسالان به مراتب بیشتر از معلم شده است؛ لذا باید در این زمینه برنامه‌ریزی دقیق و هدفمندی صورت گیرد.
وی ادامه داد: طرح تربیت بدون توقف ویژه اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان با اقدام قرارگاهی و هم‌افزایی دستگاه‌های مرتبط تأثیرگذاری بیشتری خواهد داشت. آموزش مادران دانش‌آموزان با رویکرد تربیتی در دستور کار مدارس قرار گیرد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: از برگزاری اردوهای جهادی دانش‌آموزی حمایت می‌کنیم و پیوست تربیتی اردوها را ضروری می‌دانیم.
قزل‌سفلی بر رویکرد تربیتی در تمامی برنامه‌های آموزش و پرورش تأکید و عنوان کرد: در گزینش معلمان معارف در آموزش و پرورش نهایت دقت صورت گیرد تا نیروهای توانمندی وارد این حوزه شوند و در پاسخ به شبهات دانش‌آموزان نیز 
توانا باشند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی