[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رفع تنش آبی در شرق فارس ، روزنامه شیراز نوین

وزیر نیرو در بازدید از طرح‌های تأمین آب شرق فارس نوید برطرف شدن تنش آبی در شهرهای داراب، فسا، زرین‌دشت و استهبان را تا پایان هفته داد و گفت: این شهرها به علت بروز اختلال در سامانه انتقال آب از سد رودبال امسال دارای مشکلاتی شده‌اند.
به گزارش ایرنا، علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو سه‌شنبه در بازدید از طرح‌های تأمین آب در شهرستان‌های داراب و زرین‌دشت اعلام کرد که تنش آبی در شهرستان‌های داراب، فسا، زرین‌دشت و استهبان تا پایان هفته برطرف می‌شود.
مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس نیز با ذکر مشخصات فنی پروژه‌های آب‌رسانی فارس اظهار کرد: اکنون به میمنت نزدیک‌شدن به دهه امامت و ولایت و با حضور مقام عالی وزارت نیرو، استاندار فارس و دیگر مسئولان، عملیات حفر، تجهیز و برق‌رسانی به ۶ حلقه چاه، اجرای ۱۰ کیلومتر خط انتقال، کف‌شکنی یک حلقه چاه، مهندسی مجدد، خرید و نصب ۱۰ حلقه چاه برای شهر داراب و برخی از روستاهای مجاور این شهر مورد بازدید قرار گرفت.
علی‌جان صادق‌پور ادامه داد: همچنین از عملیات حفر، تجهیز و برق‌رسانی یک حلقه چاه، مهندسی مجدد، خرید و نصب تجهیزات ۶ حلقه چاه و اجرای یک کیلومتر خط انتقال برای شهر و برخی روستاهای حاجی‌آباد شهرستان زرین‌دشت، حفر، تجهیز و برق‌رسانی یک حلقه چاه و اجرای یک کیلومتر خط انتقال برای جنت‌شهر و داراب و حفر، تجهیز و برق‌رسانی یک حلقه چاه، خرید و اجرای چهار کیلومتر خط انتقال برای آب‌رسانی به رکن‌آباد و اسلام‌آباد بازدید شد. وی یادآور شد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها که با صرف اعتباری معادل هزار و ۵۰۰میلیارد ریال اجرا شده، جمعیتی قریب به ۱۶۰هزار نفر از مردم این مناطق از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.
محمدجواد عسکری نماینده مردم داراب و زرین‌دشت نیز اظهار کرد: آب شرب منطقه با رفع نواقص کنونی به‌زودی برطرف خواهد شد؛ دستورات لازم داده شده و از همه دست‌اندرکاران برای این حرکت جهادی قدردانی می‌کنیم. امیدواریم مردم نیز با خاطری آسوده و با قراردادن آموزه‌های دینی در سرلوحه کار خویش یعنی صرفه‌جویی و قناعت به مصرف بهینه آب ادامه دهند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی