[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ورزش معلولان نیازمند نگاه ویژه، روزنامه شیراز نوین

سرمربی شیرازی تیم ملی پارا بدمینتون بانوان با اظهار اینکه مسئولان نگاه ویژه‌ای به ورزشکاران معلول داشته باشند، اعلام کرد:‌ هزینه اعزام به مسابقات برون‌مرزی توسط ورزشکاران پرداخت می‌شود و فدراسیون بودجه کافی برای اعزام قهرمانان در اختیار ندارد.
منیژه سیاه در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی در شیراز در مصاحبه با ایرنا،‌ افزود:‌ هرچند فدراسیون جهانی یک سال بعد هزینه اعزام را پرداخت می‌کند، اما باز هم با مشکل مواجه هستیم.
وی اضافه کرد:‌ با توجه به نرخ دلار، اگر بخواهیم در ۶ کلاس رتبه‌بندی‌شده فقط نفرات اول را اعزام کنیم، هر ورزشکار حدود ۸۰۰میلیون تومان هزینه دارد و بودجه فدراسیون که ۲میلیارد تومان برای ورزشکاران عادی و معلول است، کفاف آن را نمی‌دهد.
سرمربی تیم ملی ادامه داد: اردوی خوبی در شیراز بر گزار کردیم که پنج ورزشکار شرکت داشتند و خود را برای مسابقات جهانی پیش رو آماده می‌کنند.
سیاه بیان داشت:‌ سعیده سادات جملی از اصفهان و عارفه اسدی‌پور از یزد ۲ ورزشکار اعزامی به مسابقات جهانی ۲۰۲۳ که از دهم تا هجدهم تیرماه جاری در کشور اوگاندا برگزار می‌شود،‌ هستند.
وی گفت:‌ همچنین در کلاس با ویلچر اقدس زالی‌پور،‌ فاطمه بلورکش و شادی جهان‌پناه هر سه از استان فارس هستند که این ورزشکاران هم شهریورماه سال جاری به مسابقات جهانی مالزی اعزام خواهند شد و این امیدواری وجود دارد که ورزشکاران ما بتوانند مقام کسب کنند.
به گزارش ایرنا، فاطمه بلورکش و اقدس زالی‌پور ورزشکاران فارس پارسال در رقابت‌های بین‌المللی فزاع امارات و انتخابی بازی‌های پاراآسیایی هانگنژو چین و پاراالمپیک ۲۰۲۴ پاریس موفق به کسب مدال برنز شدند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی