[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

زنان به ورزشگاه می‌آیند!، روزنامه شیراز نوین

مهدی تاج از حضور زنان در 4 ورزشگاه کشور خبر داد. به گزارش فوتبال 360، حضور زنان در ورزشگاه یکی از مباحثی است که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال بعد از بازگشتش به فدراسیون، در چند نوبت درمورد آن صحبت کرده و اعلام کرده بود که این اتفاق می‌افتد. با وجود اینکه تاج خبر از حضور زنان در ورزشگاه در ماه‌های گذشته داده بود، فصل فوتبالی ایران در حالی به پایان رسید که به جز چند بازی در ابتدای فصل در ورزشگاه آزادی، زنان دیگر اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا نکردند.
مهدی تاج در تازه‌ترین اظهارنظر خود درمورد بحث حضور زنان در ورزشگاه باز هم خبر از این داده که زنان به ورزشگاه می‌آیند! تاج در همین ارتباط به رادیو ورزش گفته است: «ما ورود بانوان را خواهیم داشت. شورای امنیت ملی خوشبختانه این موضوع را تصویب کرده و کارگروهی برای آن تعیین شده که تصمیم‌گیری درباره نحوه اجرا را برعهده دارد. وزارت کشور، وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و دو دستگاه اطلاعاتی برای چگونگی ورود بانوان برنامه‌ریزی 
می‌کنند.
آمدن و نیامدن آن‌ها دیگر مطرح نیست. در ورزشگاه‌هایی مثل گل‌گهر، سپاهان، ذوب‌آهن و غدیر اهواز که مناسب است، بانوان حضور پیدا خواهند کرد. ورزشگاه آزادی هم باید آماده شود.»
مهدی تاج در حالی نام 4 ورزشگاه را اعلام کرده که زنان می‌توانند در آن بازی‌های لیگ برتر را تماشا کنند که نام ورزشگاه آزادی در بین آن‌ها نیست! در سال‌های گذشته و چند مرتبه‌ای که زنان برای دیدن بازی‌های ملی و باشگاهی به ورزشگاه آمده بودند، میزبان آن‌ها ورزشگاه آزادی بود و همیشه از این صحبت می‌شد که ورزشگاه آزادی تنها استادیوم ایران است که فعلاً شرایط برای حضور زنان در آن مهیاست و مشخص نیست در این چند ماه چه اتفاقی افتاده که ورزشگاه آزادی شرایط میزبانی از زنان را ندارد!

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی