[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تدارک برای اوقات فراغت تابستان دانشجویان، روزنامه شیراز نوین

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی فارس از برنامه‌ریزی گسترده در سازمان دانشجویان این معاونت برای اوقات فراغت تابستان خبر داد و گفت:‌ در این راستا برنامه‌های متنوع فرهنگی، آموزشی و تفریحی برای دانشجویان دانشگاه‌های مختلف تعریف کرده‌ایم.
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس، محمدرضا غلام‌پور، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی فارس روز 10 تیرماه در معرفی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی گفت: سازمان دانشجویان ایران در راستای اهداف جهاد دانشگاهی و به منظور سازمان‌دهی و توسعه مشارکت دانشجویان در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، علمی، سیاسی، هنری، گردشگری و ورزشی با تصویب هیئت امنای جهاددانشگاهی در ۱۵ شهریور سال ۱۳۷۷ تأسیس شد.
وی افزود: در جهاد دانشگاهی استان فارس نیز سازمان دانشجویان از سال ۱۴۰۰ با هدف توسعه فعالیت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی فارس به طور ویژه و هدفمند در حال توسعه قرار گرفت.
غلام‌پور تصریح کرد: هرساله به صورت مستمر طرح‌های هماهنگ ملی مسابقات مناظره دانشجویان ایران، اردوهای علمی فرهنگی ایران مرز پرگهر، جشنواره نکوداشت مفاخر ایران اسلامی و ده‌ها طرح دیگر در این سازمان برگزار می‌شود. همچنین کانون‌های فرهنگی، دانشجویی، گعده‌های دانشجویی خلاق و... نیز در سازمان دانشجویان فارس فعال و در حال توسعه هستند.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی فارس اظهار کرد: هم‌اکنون ۱۰ کانون فعال دانشجویی فانوس، کاپا، کارآفرینی، همیاران سلامت روان، آسمان، ذهن آگاه، آسو و... در این سازمان از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف استان در حال فعالیت هستند. 
وی با بیان اینکه هر یک از کانون‌های تأسیس شده و تیم‌های دانشجویی بر اساس یک تا چند هدف مشخص و وابسته به سازمان دانشجویان در حال فعالیت هستند، افزود:‌ دبیران کانون‌ها و شورای هر کانون متناسب با ایام مختلف سال تحصیلی و فعالیت‌های هدفمند هر کانون نسبت به ارائه طرح‌های پیشنهادی خود به سازمان اقدام کرده و پس از تصویب در سازمان نسبت به اطلاع‌رسانی، برگزاری و انتشار این برنامه‌ها اقدام می‌کنند.
غلام‌پور ادامه داد: متناسب با ایام تابستان و اوقات فراغت دانشجویان نیز کانون‌ها اقدام به برنامه‌ریزی و شروع به برگزاری برنامه‌های مختلف متناسب با ایام تابستان شامل سفرهای دانشجویی، کارگاه‌های آموزشی در رشته‌های مختلف هنری، علمی، روان‌شناسی، صنایع دستی و... تولید محتواهای صوتی و تصویری برگزاری همایش‌ها و...کرده‌اند. 
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی فارس بیان کرد: علاقه‌مندان برای اطلاع از برنامه‌های مختلف سازمان دانشجویان و ثبت‌نام می‌توانند به دفتر مرکزی سازمان دانشجویان فارس به نشانی شیراز، بلوار کریم‌خان زند، ابتدای خیابان شهید فقیهی (صورتگر)، ساختمان جهاد دانشگاهی فارس، طبقه پنجم، سالن شهدای دانشجو مراجعه یا در شبکه‌های اجتماعی به نشانی isojdfars مراجعه یا با امیررضا خرم‌دل، مدیر اجرایی سازمان دانشجویان به شماره 09045474549 تماس حاصل کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی