[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

دانشگاه پیام نور میزبان داوطلبان نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۲ ، روزنامه شیراز نوین

دانشگاه پیام نور میزبان داوطلبان نوبت دوم آزمون سراسری 1402 

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور استان فارس از میزبانی دانشگاه پیام نور استان فارس برای برگزاری نوبت دوم کنکور 1402 خبر داد. به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه پیام نور شیراز، سعید زحمتکش ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان، از برگزاری مرحله دوم کنکور سراسری در مراکز شیراز، فسا، جهرم، داراب، کازرون، فیروزآباد، مرودشت، نورآباد، ممسنی، آباده، ارسنجان و اوز خبر داد و افزود: در مجموع تعداد 8423 نفر از داوطلبان کنکور هم‌زمان با سراسر کشور، در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 14 و 15 تیر ماه در دو نوبت صبح و عصر در حوزه‌های امتحانی دانشگاه پیام نور فارس به رقابت خواهند پرداخت. 
وی اظهار داشت: تدابیر و تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر آزمون‌ها فراهم شده و به یاری خدا این آزمون‌ها در کمال صحت و به طور شایسته در مراکز دانشگاه پیام نور استان برگزار خواهد شد.
گفتنی است داوطلبان می‌توانند از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به دریافت کارت اقدام نموده و بر اساس تاریخ و ساعت مندرج در آن در آزمون کنکور شرکت نمایند. 
همچنین داوطلبان می‌بایست در صورت وجود مغایرت در اطلاعات کارت ورود به جلسه، با مراجعه به باجه‌های رفع نقص پیگیری لازم را انجام دهند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی