[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

علما و روحانیون مشکل‌گشای ملت هستند، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس گفت: علمای شیعه همواره و در طول تاریخ دستگیر ضعفا، محرومان و نیازمندان بوده‌اند و امروز هم اگر مردم مشکل و گرفتاری داشته باشند، باز هم به علما و روحانیون مراجعه می‌کنند.
محمدهادی ایمانیه سه‌شنبه ۱۳ تیرماه در گردهمایی ائمه جمعه منطقه چهار کشور در شیراز بیان کرد: اعلام آمادگی می‌کنیم که برخی مسائل و مشکلاتی را نیز که ائمه جمعه در مسیر حل مشکلات مردم در حوزه اجرایی و اداری کشور با آن مواجه هستند، در نشست هیئت دولت و استانداران مطرح و پیگیری کنیم.
او ادامه داد: از دیگر انتظاراتی که مردم از ائمه جمعه و روحانیون دارند، بحث پاسخ‌گویی به مسائل اعتقادی، مذهبی و دینی آنهاست.
استاندار فارس اظهار کرد: مردم انتظار دیگری نیز از ائمه جمعه و روحانیون دارند و آن پیگیری کارهای بر زمین مانده و برخی عقب‌ماندگی‌های شهر و استانشان است.
ایمانیه گفت: هرچند پیگیری برخی مسائل وظیفه ائمه جمعه نیست، اما قطعاً حضور آنها و پشت‌گرمی که می‌توانند ایجاد کنند، باعث خواهد شد که رونق بیشتری برای استان‌ها و شهرستان‌ها حاصل شود.
او عنوان کرد: برخی شهرستان‌ها در بحث مصلی‌ها، دفاتر ائمه جمعه و همچنین حوزه‌ها دچار کمبودها و مشکلاتی هستند که مسئولان شهرستانی انتظار دارند ائمه جمعه برای سرعت گرفتن روند حل این مشکلات و کاستی‌ها هم ورود کنند.
استاندار فارس افزود: برخی از این مشکلات را می‌توان با همان مکانیزمی که رهبر معظم انقلاب اجازه داده‌اند، یعنی مولدسازی حل کرد که می‌توان این کار را از پنج استان حاضر در این گردهمایی یعنی فارس، کرمان، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد آغاز کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی