[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

آموزش ساخت جاکفشی شیک با جعبه چوبی دورریختنی، روزنامه شیراز نوین

ساخت جاکفشی با جعبه‌های قدیمی چوبی بسیار راحت و جالب است؛ می‌توانید با ساختن این جاکفشی در دکوراسیون منزل خود تغییر ایجاد کنید و جاکفشی خلاقانه و زیبایی داشته باشید.
به گزارش نمناک، ساخت جاکفشی با جعبه‌های قدیمی چوبی بسیار راحت و جالب است و شما می‌توانید با ساختن این جاکفشی در دکوراسیون منزل خود تغییر ایجاد کنید و جاکفشی خلاقانه و زیبایی داشته باشید. نحوه درست کردن آن را در این بخش توضیح خواهیم داد.
با استفاده از ابتکار و کاردستی خلاقانه خود، لذت بیشتری را از این فرآیند ببرید؛ به یاد داشته باشید که از مواد و ابزارهای ایمن استفاده کنید و از دقت و هنر خود برای خلق جاکفشی شگفت‌انگیز بهره ببرید.
وسایل لازم برای ساخت یک جاکفشی عبارتند از:
جعبه چوبی قدیمی، سمباده، پارچه و مقداری اسفنج فشرده، منگنه، رنگ و چرخ‌های کوچک.
مراحل و روش ساخت جاکفشی چوبی با جعبه میوه
برای ساخت جاکفشی، ابتدا جعبه چوبی را کاملاً سمباده کنید تا سطح آن صاف و یک‌دست شود؛ با سمباده زبر شروع کنید و سپس با سمباده نرم روی سطح چوب بکشید تا کاملاً صاف شود. در این مرحله، به صبر و حوصله نیاز دارید تا کاردستی شما بافتی زیبا داشته باشد.
بعد از صاف شدن سطح جعبه، با استفاده از رنگ اسپری یا رنگ روغن و برس، تمامی چوب‌های جعبه را رنگ‌آمیزی کنید؛ شما می‌توانید این کار را به سلیقه خود انجام داده و حتی می‌توانید رنگ جعبه را با رنگ اتاقتان هماهنگ کنید.
بعد از خشک شدن رنگ، قسمت زیر جعبه را با مته سوراخ کنید و چهار عدد چرخ را به چهار گوشه جعبه متصل کنید تا جابه‌جایی آن راحت‌تر شود و بتوانید به راحتی زیر آن را تمیز کنید.
در نهایت، برای استفاده از جعبه به‌عنوان پاتختی، یک قطعه اسفنج را به اندازه سطح بالایی برش بزنید و آن را روی سطح بالایی جعبه بچسبانید. این اسفنج می‌تواند به‌عنوان فضای نرم و راحتی برای قرار دادن جفت کفش‌ها و پاکت‌های کفش‌ها عمل کند.
برای افزایش محکمی کار، می توانید از چسب چوب یا چسب کفش استفاده کنید. پس از آن، رویه اسفنج را با پارچه دلخواهی که انتخاب کرده‌اید، بپوشانید و اطراف پارچه را با استفاده از منگنه به قسمت‌های بالایی جعبه منگنه بزنید؛ در این مرحله، پاتختی و جاکفشی شما تقریباً آماده است.
برای بهره‌برداری بیشتر از فضای داخلی جعبه، می‌توانید یک تخته را وسط جعبه بچسبانید و از پشت جعبه آن را با میخ ثابت کنید؛ این کار به شما امکان می‌دهد فضای داخلی جعبه را به دو بخش تقسیم کنید و دو ردیف کفش را درون آن بچینید.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی