[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

جشن بزرگ بیعت در ورزشگاه حافظیه برگزار شد، روزنامه شیراز نوین

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، جشن بزرگ خانوادگی بیعت به‌مناسبت دهه امامت و ولایت و عید غدیر در ورزشگاه حافظیه برگزار شد. فرمانده سپاه فجر فارس در این جشن بزرگ اظهار کرد: این دومین جشن مردمی و خانوادگی بعد از دهه کرامت و بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) در ورزشگاه حافظیه است که به همت متولیان امر برگزار شد. 
سردار یداله بوعلی با تقدیر از همدلی و همکاری نهادها و دستگاه‌ها نظیر شهرداری شیراز، سپاه و بسیج، ورزش و جوانان، صداوسیما و فراجا که موجبات شادی مردم را مهیا کردند، ابراز امیدواری کرد که توفیق برگزاری مراسم بیعت به‌عنوان یک سنت جاری در سال‌های آینده را داشته باشیم. 
محمدحسن اسدی شهردار کلان‌شهر شیراز نیز با تقدیر از همکاری و همدلی نهادها و دستگاه‌ها با مدیریت شهری و همراهی مردم در این جشن چندین هزار نفری اظهار کرد: این برنامه با استقبال خوب و کم‌نظیر شهروندان عزیز و نجیب شیراز روبه‌رو شد و خوشحالیم که توانستیم موجبات شادی‌آفرین برای مردم عزیز شهر شیراز فراهم کنیم. معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز اعلام کرد: جشن‌های دهه امامت و ولایت در نقاط مختلف شهر در حال برگزاری و تاکنون ۶۷ جشن با پیگیری و برنامه‌ریزی سازمان فرهنگی برگزارشده و بزرگ‌ترین آن مراسم جشن بزرگ خانوادگی بیعت در ورزشگاه حافظیه است و در نوع خود بی‌نظیر است. 
محمدعلی چوبینی گفت: جشن‌های دیگر هم در سه شب آینده در حال برنامه‌ریزی و انجام است که می‌توان به جشن بزرگ غدیر در منطقه غرب مقابل مجتمع خلیج‌فارس، جشن بزرگ شرق در منطقه سهل‌آباد و جشن‌های بزرگی در مناطق مختلف شهر را نام برد. 
او بیان کرد: پیاده‌روی روز جمعه و یک جشن بزرگ هم جمعه‌شب در مرقد حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود که از تمامی مردم عزیز و شریف شهرمان دعوت می‌کنیم که در این برنامه و جشن‌ها شرکت کنند.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی