[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بازار محرم و صفر کنترل می‌شود، روزنامه شیراز نوین

حدود ۹۰۰ تُن برنج تنظیم بازار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای فارس توزیع شد که به گفته مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان، پیش‌بینی‌های لازم برای عرضه برنج، مرغ و گوشت با قیمت دولتی در ماه محرم و صفر نیز انجام شده است. مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی فارس در گفت‌وگو با ایرنا گفت: توزیع برنج هندی و تایلندی با قیمت دولتی آغاز شده است که از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف به دست 
مردم می‌رسد.
به گفته صمد رنجبری، اخیراً ۹۰۰ تُن برنج هندی و تایلندی با قیمت هر کیلو هندی جی تی سی ۳۵هزار تومان و تایلندی رده ب ۱۸هزار تومان توزیع شده است. وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی ماه محرم و صفر، پیش‌بینی‌هایی برای توزیع برنج در ایام آتی داریم تا کمبودی در بازار اتفاق نیفتد. در واقع در مناسبت‌ها یا مواقعی مانند عید نوروز، ماه مبارک رمضان، ایام محرم و صفر و اربعین که با تقاضای بیشتری در بازار مواجه می‌شویم، با عرضه برنج در بازار تلاش می‌کنیم تا تقاضای مضاعفی که در این مواقع ایجاد می‌شود پوشش داده شود.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی فارس با بیان اینکه در حال حاضر نیاز بازار به برنج تأمین شده است، گفت: در بحث مرغ و گوشت هم پیش‌بینی‌هایی انجام شده و موضوع واردات گوشت منجمد مرغ و گوشت قرمز منجمد از خارج از کشور توسط وزارت جهاد کشاورزی پیگیری و دنبال می‌شود تا بتوانیم در مناسبت‌های پیش ‌رو با عرضه مازاد بر تقاضا تعادل بین عرضه و تقاضا را ایجاد کنیم و شاهد تنشی در بازار نباشیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی