[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پاکدل: نمی‌دانیم تکلیف هندبال برای بازی‌های آسیایی چیست، روزنامه شیراز نوین

رئیس فدراسیون هندبال گفت: وضعیت حضور تیم‌های ملی هندبال در بازی‌های آسیایی مشخص نیست و نمی‌دانیم تکلیفمان چیست. 
علیرضا پاکدل در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص قطعی شدن حضور تیم‌های ملی هندبال در بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: اگر شما خبردار شدید به ما هم بگویید. خدا شاهد است نمی‌دانیم تکلیفمان چیست. وضعیت اعزام مردان به هانگژو را نمی‌دانیم، درمورد اعزام دختران هم وضعیت همین است و به‌کرات حرف‌های ضد و نقیضی می‌شنویم. در این شرایط در بحث برنامه‌ریزی به شدت به مشکل برخورده‌ایم.
رئیس فدراسیون هندبال در ادامه گفت: البته برای تیم ملی مردان یک کمپ درازمدت در صربستان ترتیب داده‌ایم. این کمپ قرار است جهت بدنسازی بازیکنان و انجام دیدارهای دوستانه در طول ۲۰ روز در صربستان انجام شود تا شرایط آماده‌سازی ملی‌پوشان را حفظ کنیم اما این بلاتکلیفی اصلاً برای ما خوب نیست. در بحث زنان واقعاً نمی‌دانیم تیم اعزام می‌شود یا خیر. هیچ چیزی به صورت رسمی اعلام نشده است. در برنامه‌ریزی خیلی به مشکل خورده‌ایم.
پاکدل افزود: تیم ملی زنان بعد از بازی‌های آسیایی، مسابقات قهرمانی جهان را دارد و باید هرچه زودتر تکلیف تیم ما برای هانگژو مشخص شود که برنامه‌ریزی‌های ما با تداخل روبه‌رو نشود. از طرفی بحث شروع لیگ را پیش‌بینی کرده بودیم و الان‌ نمی‌دانیم لیگ را کی آغاز کنیم. همه اینها سبب شده دچار چالش شویم و امیدواریم هرچه زودتر تکلیف مشخص شود. 
رئیس فدراسیون هندبال در ادامه در خصوص محرومیت ۱۸ماهه مهرداد صمصامی نیز گفت: صمصامی دیروز با من صحبت کرد. او هم اشتباه خودش را پذیرفته و هم احساس پشیمانی می‌کند. در مورد رأی کمیته انضباطی هم باید بگویم افرادی که آنجا هستند در سلامت کامل هستند و رأیی هم که صادر شده از حیث قانونی درست است. توجیه کمیته هم این است که صمصامی دو سال قبل احکام انضباطی داشته و با وجود آن باز برخی از موارد را تکرار کرده که نشان می‌دهد بازدارنگی لازم را نداشته است. بنابراین آنها این رأی سنگین را داده‌اند. 
پاکدل به تجدیدنظرخواهی در مورد محرومیت صمصامی اشاره کرد و گفت: با این وجود در آخر رأی اشاره شده که این رأی قابل تجدید نظرخواهی است. صمصامی دیروز با من تماس گرفت. او سال‌ها ملی‌پوش بوده و برای تیم ملی ایران زحمت کشیده است. دیدگاه و نگاه فدراسیون هندبال هم این نیست که او را بسوزاند یا نگاه حذفی داشته باشد، اما اگر این تصمیمات و برخوردها هم نباشد، شرایط سخت می‌شود. در یکی دو سال گذشته دیدیم که در فضای ورزش کشور التهاب‌ها زیاد شده است. هندبال هم یک ورزش پرتنش و پربرخورد است؛ اگر این موارد انضباطی نباشد، قطعاً در لیگ سال پیش رو شاید موارد بدتری را ببینیم. 
او افزود: از یک طرف در بحث کمیته انضباطی من باید از آنها حمایت کنم؛ چون این کمیته دو سال است که مستقل شده و من هم در آن عضو نیستم و در آرا اثرگذاری و نقشی ندارم. اما از سوی دیگر با توجه به اینکه عید غدیر را در پیش داریم و دهه امامت و ولایت است، در مورد صمصامی و سایر افرادی که درخواست تجدید نظر کرده باشند با رئیس کمیته استیناف صحبت می‌کنم که در جلسه هفته آینده نگاه پدرانه داشته باشند و به بهانه عید غدیر این احکام را تعدیل کنند. این موضوع در خصوص صمصامی هم هر زمان که بحث تجدید نظرخواهی‌اش رسید در کمیته استیناف مطرح می‌شود و نگاه فدراسیون این است که با توجه به سال‌ها حضورش در تیم ملی، با وجود اظهار پشیمانی به او کمک شود که زیاد آسیب نبیند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی