[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

علیرضا بیرانوند: با قلبم می‌گویم، این تیم انتخاب من است ، روزنامه شیراز نوین

علیرضا بیرانوند بعد از چند روز سکوت درباره مسئله فسخ با پرسپولیس و مذاکره با استقلال، اکنون در پیامی به این ماجرا واکنش نشان داده است.
به گزارش ایلنا، پیام بامدادی علیرضا بیرانوند با ماجراهای جدیدی همراه است اما نکته پررنگ آن را می‌توان به پایان مذاکره و احتمال حضورش در استقلال مرتبط دانست تا یک انتقال بزرگ و جنجالی بی‌نتیجه بماند. گلر ملی‌پوش پرسپولیس که طی چند روز اخیر تمام تیتر اصلی رسانه‌های ورزشی را در خصوص فسخ قرارداد و ماجرای پایان همکاری‌اش و در ادامه مذاکره با استقلال به خود اختصاص داده بود، اکنون بعد از سکوت محض در خصوص این اتفاقات در یک استوری اینستاگرامی به آن پاسخ داده است.
او استوری خود را با کنایه نسبت به انتقال‌های چند روز و چند ساعت اخیر فوتبال ایران و ارقامی که درباره آن به صورت رسمی و غیررسمی منتشر شده، آغاز کرده و نوشت: امروز که پرده‌ها کنار رفته و رقم بسیاری از قراردادها منتشر شده، همه می‌توانند ببیند و قضاوت کنند که من علیرضا بیرانوند در انتخاب‌هایم به مسائل مالی اهمیت داده ام یا نه.
در بخش بعدی صحبت‌ها اما بیرانوند به سؤال و نگرانی بزرگ هواداران پرسپولیس پاسخ داده است و از تمایل خود برای ادامه حضور با پیراهن این تیم گفته است: حالا با وجدانی آسوده رو به هواداران پرسپولیس می‌گویم من با قلبم ماندم و در کنار هم‌تیمی‌هایم برای سربلندی تیم جنگیدم.
اما نکته شاید عجیب ابراز ناراحتی بیرانوند باشد که در سومین بخش از پیام خود منتشر کرده است: امروز اما دلخورم چون بی‌مهری دیده‌ام. خواسته یا ناخواسته در آستانه تصمیمی دشوار قرارم داده‌اند.
بیرانوند احتمالاً با اشاره به رد درخواست او در جلسه‌ای که با درویش داشته، به این موضوع اشاره کرده و دلخوری‌اش را ابراز کرده باشد و بعد از آن هم البته قدردانی خود را متوجه هواداران پرسپولیس و هم‌تیمی‌هایش که حامی او طی این مسیر چندساله بوده‌اند، داشته است: می‌خواهم اطمینان داشته باشید روزهای درخشانی را که با هم ساختیم فراموش نخواهم کرد.
و بخش پایانی این پیام که نگرانی او را بابت اتفاقات اخیر و شاید موضع‌گیری باشگاه به نمایش گذاشته است: حتی اگر امکان ماندن و ادامه دادن را از من بگیرند، امیدوارم درکم کنید.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی