[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

شهردار شیراز: ترویج فرهنگ ایثار از اولویت‌های شهرداری است، روزنامه شیراز نوین

شهردار شیراز با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های شهرداری است،‌ گفت: جلسات دوره‌ای در این راستا، بین شهرداری و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های اسلامی دفاع مقدس 
برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های مدیریت شهری است،‌ اظهار کرد: جلسات دوره‌ای در این راستا، بین شهرداری و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های اسلامی دفاع مقدس برگزار می‌شود.
او ادامه داد: در این سلسله‌جلسات، اعتبارات و تعهدات شهرداری برابر مصوبات شورای اسلامی شهر و ردیف‌های بودجه‌ای بررسی و پیگیری می‌شود.
بنا به اظهار این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز، بخشی از موزه دفاع مقدس که سالیان قبل در میدان غدیر شیراز جانمایی شده، به بهره‌برداری رسیده و هنوز نیاز به توسعه، تجهیز و تکمیل دارد.
شهردار شیراز بیان کرد: بخشی از اعتبارات بودجه اختصاص‌یافته شهرداری به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، به توسعه فیزیکی و عمرانی موزه دفاع مقدس تعلق دارد.
اسدی با بیان اینکه مطابق قانون بخشی از ملک موزه‌ دفاع مقدس متعلق به شهرداری است، گفت: شهرداری شیراز نسبت به توسعه مکانی آن تلاش می‌کند تا با ایجاد فضای فیزیکی موزه، گردشگران و اقشار مختلف مردم اعم از دانش‌آموزان و دانشجویان بتوانند شاهد صحنه‌هایی از هشت سال دفاع مقدس و ترویج ایثار و شهادت باشند. او با اشاره به تأکید استاندار فارس و شورای اسلامی شهر در راستای رسالت سازمانی که به عهده شهرداری شیراز است، خاطرنشان کرد: همکاری و ارتباطات شهرداری با موزه دفاع مقدس در سطح بسیار خوبی است و تصمیمات ارزنده‌ای در راستای تعهدات شهرداری اتخاذ شده که امید است بتوانیم به تعهداتمان در برابر شهدا ثابت‌قدم باشیم.
حرکت توأمان شهرداری شیراز به سمت مهار تورم و‌ رشد تولید 
شهردار شیراز گفت: انجام بی‌سابقه و هم‌زمان پروژه‌های متعدد خرد، متوسط و کلان‌مقیاس و دوشیفته‌کردن آن‌ها به‌منظور اتمام پیش از موعد بهره‌برداری از جمله فعالیت‌های شهرداری به‌منظور کاهش هزینه، رشد تولید و مهار تورم است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در دیداری که با هیئت اجرایی و کانون بازنشستگان کارگری تأمین اجتماعی استان فارس داشت، با توجه به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی در نام‌گذاری امسال مبنی بر «مهار تورم و رشد تولید» بر کاهش هزینه به‌منظور مؤلفه‌ای مهم در مهار تورم از زمان سکان‌داری خود در شهرداری تاکنون به مسئله بازنشستگی ۳۵۰ نفر از کارکنان به‌عنوان یک رکورد و همچنین عدم پذیرش نیروی جدید 
اشاره کرد.
او انتقال شهرداری شیراز به ساختمان شهید سلیمانی را نیز پس از ۸۰ سال در راستای تمرکز مدیریتی و سیاست کاهش هزینه ذکر کرد.
اسدی تقویت تولید و حمایت از کارگران را به‌عنوان مهم‌ترین رکن تولید و مهار تورم را نیز از اولویت‌های این نهاد خدمات‌رسان برشمرد. شهردار شیراز با تصریح بر حرکت مدیریت شهری به سمت فرمایشات رهبر معظم انقلاب، بر ضرورت تحول به‌عنوان یک اصل جهشی و جهادی و ایجاد امیدآفرینی تأکید کرد.
علیرضا پاک‌فطرت نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی نیز که در این جلسه حضور داشت، بر مدیریت شجاعانه و مدبرانه برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و شعار امسال مبنی بر «مهار تورم و رشد تولید» تأکید 
کرد.
او با تصریح بر لزوم اهمیت کاهش هزینه و تقویت تولید، به اهمیت کارگر به معنای عام آن تأکید کرد.
پاک‌فطرت همچنین بر فرهنگ کار و تلاش تأکید کرد و خواستار استفاده از ظرفیت‌های شهرداری برای تقویت کار و کارگر شد. علی راستگو دبیر اجرایی خانه کارگر فارس نیز در این دیدار با اشاره به مسائلی که متوجه اقشار کارگر و بازنشسته است، به ضرورت توجه و حمایت مدیریت شهری 
تأکید کرد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی