[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

در پرسپولیس بیشتر دیده می‌شوم!، روزنامه شیراز نوین

هافبک جدید پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که بتواند نمایش خوبی در ترکیب این تیم داشته باشد.
به گزارش ورزش سه، مسعود ریگی پس از عقد قرارداد با پرسپولیس در جمع خبرنگاران عنوان کرد: ابتدا باید یک تشکر ویژه از آقا یحیی کنم که دوباره به من لطف داشتند و پس از همکاری با یکدیگر در پدیده مشهد، موجب افتخار بود که دوباره در کنارشان باشم و باعث افتخارم است که در باشگاه بزرگ پرسپولیس هستم.
او ادامه داد: امیدوارم به امید خدا بتوانم همان‌طور که در چند سال گذشته برای تمام تیم‌ها و شهرها بازی کردم و سعی داشتم مسئولیت‌پذیر و متعهد به تیمم باشم، در پرسپولیس نیز همین‌طور کار کنم. امیدوارم تمام تمرکز و فکر و ذکرم فوتبال بازی کردن باشد و سعی دارم بدون هیچ‌گونه حاشیه کارم را انجام دهم و به امید خدا به پرسپولیس کمک کنم.
هافبک جدید پرسپولیس در خصوص مدت قراردادش با این باشگاه گفت: قراردادم با پرسپولیس دو ساله است، اما درباره شماره پیراهنم صحبت نکرده‌ایم.
ریگی در مورد تأثیر تجربه کار با یحیی گل‌محمدی برای حضورش در پرسپولیس اظهار کرد: آقا یحیی به من لطف داشته و در چند سال اخیر به من پیشنهاد داد، ولی امسال خدا کمک کرد تا دوباره در خدمتشان باشم و امیدوارم بتوانم او را کمک کنم.
او یادآور شد: مراحل انتقام به پرسپولیس فقط یکی، دو روز طول کشید و خیلی سریع اتفاق افتاد. ان‌شاءالله بتوانم همان‌طور که به کارم متعهد بودم، امسال نیز همین‌طور باشم.
هافبک جدید پرسپولیس درباره شانس دعوت به تیم ملی با حضور در جمع سرخ‌پوشان گفت: دعوت شدن به تیم ملی باعث افتخار هر بازیکنی است و اگر من هم دعوت شوم، سعی می‌کنم همه توانم را بگذارم، ولی دیده شدن در پرسپولیس، خیلی بیشتر از سایر تیم‌هاست و ان‌شاءالله بتوانم ابتدا به پرسپولیس و بعد به لطف خدا به تیم کشورم کمک کنم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی