[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

فجر شهید سپاسی شیراز با ۲ بازیکن جدید قرارداد بست ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز برای حضور در فصل جدید لیگ دسته یک با ۲ بازیکن قرارداد بست و کاپیتان این تیم هم قراردادش را تمدید کرد.
مدیر رسانه باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز در این خصوص گفت: قرارداد سعید زارع، کاپیتان تیم فجر شهید سپاسی را تمدید کردیم و ۲ بازیکن جدید را به خدمت گرفتیم.
رضا خادم ادامه داد: علی فتحی، مهاجم فصل گذشته مس سنگون ورزقان تبریز که با این تیم آقای گل لیگ دسته دوم فوتبال شده بود و سابقه بازی با تیم تراکتورسازی تبریز در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارد، با قراردادی یک‌ساله به تیم فجر شهید سپاسی پیوست‌.
وی اضافه کرد: همچنین عرفان پورافراز که فصل گذشته درپست وینگر(بال) مهاجم در تیم پارس جم جنوبی بوشهر بازی می‌کرد و سابقه بازی در تیم‌های ذوب آهن اصفهان، پیکان، ملوان انزلی، نفت مسجد سلیمان وهوادار تهران دارد، برای یک فصل با تیم فجر شهید سپاسی قرارداد بست.
آغاز تمرینات تیم
مدیر رسانه‌ای باشگاه فجر شهید سپاسی بیان کرد: تمرینات این تیم از ۱۹ تیرماه در زمین اختصاصی این باشگاه آغاز می شود و قرار است تا پیش از شروع لیگ دسته‌یک چند بازی تدارکاتی هم در داخل و هم در خارج از خانه برگزار کنیم.
بازیکنانی که از تیم جدا شدند
خادم گفت: حسین مهربان، احمدرضا زنده روح، محمدرضا خدری، رضا خانی، فرزاد طیبی‌پور و سید جلال عبدی تاکنون از تیم جدا شده‌ و راهی تیم‌های دیگری شده‌اند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی