[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

باورهای اعتقادی دچار تغییرات شده است ، روزنامه شیراز نوین

 
معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز در جمع اساتید دانشکده مدیریت و اطلاع‌رسانی پزشکی دانشگاه، بر نقش تأثیرگذار اساتید در فرهنگ‌سازی برای جوانی جمعیت، تأکید کرد. به گزارش شیرازنوین به نقل از روابط‌عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمد مهدوی» در دورهمی اساتید دانشکده مدیریت و اطلاع‌رسانی پزشکی که به‌همراه خانواده‌های آنان و به مناسب دهه ولایت برگزار شد، گفت: با توجه به کارهای پژوهشی که مؤسسات مختلف در چند سال اخیر انجام داده‌اند، دو نکته در مبحث جوانی جمعیت اهمیت دارد. معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز با اشاره به تغییرات سبک زندگی امروز در مقایسه با دهه‌های ۶۰ و ۷۰، این موضوع را یکی از عوامل مهم و جدی در حیطه جوانی جمعیت کشور برشمرد.
او تغییرات در باورهای اعتقادی را دیگر مؤلفه مؤثر در این زمینه دانست و بر اهمیت تلاش برای فرهنگ‌سازی در زمینه جوانی جمعیت تأکید کرد.
حجت‌الاسلام مهدوی در ادامه اساتید دانشگاه را یکی از اقشار بسیار تأثیرگذار در تحقق اهداف این برنامه ملی خواند و اظهار کرد: اساتید متخصص می‌توانند با انتقال نظر و تجربه به نسل بعد و دانشجویان، در این زمینه فرهنگ‌ساز باشند.
معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز از دریافت نظرات و پیشنهادهای اساتید در حیطه جوانی جمعیت در مجموعه نهاد مقام معظم رهبری استقبال کرد.
این نشست به مناسب دهه امامت و ولایت، با حضور جمعی از مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و اساتید و خانواده‌های آنان، با سخنرانی «علی‌اکبر کریمی» مدرس و کارشناس حوزه خانواده، در مجتمع ولایت 
برگزار شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی