[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

محرومیت‌زدایی اعتبار می‌خواهد ، روزنامه شیراز نوین


سیدعلیرضا حمیدی مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس در دیدار محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر و رئیس کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از همفکری نمایندگان مجلس اظهار داشت: تأمین اعتبارات و همفکری نمایندگان با مسئولان لازمه پیشبرد طرح‌های عمران روستایی و محرومیت‌زدایی است.
به گزارش روابط‌عمومی بنیاد مسکن استان فارس، حمیدی در این دیدار که با حضور شعبانی فرماندار ویژه شهرستان جهرم، کارگرفرد مدیر بنیاد شهرستان و معاونان بنیاد ترتیب یافت، رویکردهای عمران روستایی و چگونگی اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های جهرم و خفر را بررسی کرد.
وی با بیان اینکه شهرهای باب انار و خاوران در شهرستان خفر زمینه‌هایی مستعد برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن دارند، اظهار داشت: باید شرایطی فراهم گردد که طرح‌های نهضت ملی مسکن در این شهرستان با تأمین زمین مناسب و استقبال متقاضیان 
به پیش رود.
مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس همچنین شهر جهرم را از جمله مناطق مناسب و مستعد برای اجرای این طرح دانست و از همکاری و مساعدت فرماندار جهرم و نماینده این شهرستان در مجلس تقدیر کرد. حمیدی، عمران روستایی و تأمین مسکن نیازمندان را از جمله کارکردهای اصلی بنیاد مسکن دانست و گفت: ۶۰هزار واحد مسکونی فرسوده در استان فارس شناسایی شده که قرار است سالیانه ۱۵هزار واحد مقاوم‌سازی شود. بخش قابل توجهی از این واحدهای مسکونی در شهرستان‌های خفر و جهرم شناسایی شده است و با همکاری فرمانداری و نماینده مجلس طرح‌های مقاوم‌سازی مسکن روستایی در این دو شهرستان اجرا می‌شود.
مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس ادامه داد: پیشگیری از حوادث یکی از مهم‌ترین رویکردهای بنیاد مسکن است و تلاش می‌شود برنامه سالانه استان برای مقاوم‌سازی از ۱۵هزار به ۳۰هزار واحد افزایش یابد. برای ساخت هر واحد مسکونی ۲۰۰میلیون تومان وام با بهره پنج درصد پرداخت می‌شود. محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر و رئیس کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن، ساخت مسکن محرومان و پیشبرد طرح‌های نهصت ملی مسکن را یکی از کلیدی‌ترین فعالیت‌ها دانست که نیازمند شتاب‌بخشی و مساعدت بیشتر است.
شعبانی فرماندار ویژه شهرستان جهرم هم با تقدیر از همراهی بنیاد مسکن در مناطق شهری و روستایی این شهرستان بر لزوم اجرای طرح‌های بهسازی و آسفالت معابر و استفاده از یارانه قیر در روستاها و همچنین اعطای اسناد مالکیت در روستاها تأکید کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی