[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

پروژه تعطیل و نیمه‌تعطیل نداریم، روزنامه شیراز نوین

دیدار مدیریت شهری شیراز و شرکت برق منطقه‌ای فارس با هدف انسجام در تعامل بین‌دستگاهی، تسهیل و خدمات بهینه امور و ایجاد رضایتمندی برای شهروندان انجام شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی با همراهی هیئتی از معاونان و مدیران شهرداری شیراز با مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت برق منطقه‌ای فارس به‌منظور انسجام لازم در اجرای بهینه پروژه‌های عمرانی دیدار کرد.
بنا به اظهار این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز در این دیدار، شهرداری نهادی درآمد-هزینه است که امور خود را در ابعاد مختلف نظیر عمرانی، خدماتی، زیست‌محیطی، فرهنگی و اجتماعی به‌منظور خدمات‌رسانی، تسهیل در کار شهروندان و تحول در شهر برای ایجاد رضایتمندی و امیدآفرینی انجام می‌دهد. او با بیان اینکه به‌طور بی‌سابقه و هم‌زمان پروژه‌های متعددی اعم از خرد، متوسط و کلان مقیاس در سطح کلان‌شهر شیراز در حال اجراست، تصریح کرد: امروز هیچ پروژه تعطیل و نیمه‌تعطیلی در سطح شهر وجود ندارد و همه پروژه‌ها به‌صورت دونوبتی و حتی شبانه‌روزی در حال انجام هستند. شهردار کلان‌شهر شیراز بر ایجاد فضای تعامل به‌منظور پیش بردن امور تأکید کرد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس نیز در این دیدار به اهم اقدامات این مجموعه در راستای حفظ و ارتقای پایداری شبکه برق‌رسانی پرداخت. یدالله حقیقی که در این دیدار مسائل صنعت برق فارس را موردبررسی قرار می‌داد، فعالیت‌های منجر ‌به جلوگیری از پیش‌آمد اختلال در برق‌رسانی و مسائل پیش روی این صنعت در استان‌ فارس را تشریح کرد. این مقام صنعت برق نیز خواستار تعامل و همکاری بیش از پیش با شهرداری شیراز برای حل مسائل شد.
بنا بر این گزارش، در این جلسه که در راستای طرح مدیریت یکپارچه و واحد شهری و با هدف تعامل بین‌دستگاهی صورت گرفت، راهکارهای ارتقای سطح همکاری‌های دوجانبه زیرساختی نظیر مباحث عمرانی، مالی و نظیر جابه‌جایی تأسیسات در این جلسه دوجانبه موردبررسی مدیریت شهری و شرکت برق منطقه‌ای فارس قرار گرفت.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی