[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

منصوریان چشم انتظار یک پرسپولیسی ، روزنامه شیراز نوین

مهاجم نیجریه‌ای و 33 ساله در هفتمین سال حضورش در فوتبال ایران ششمین تیم مختلف را تجربه می‌کند. او که در لیگ شانزدهم به تیم پیکان پیوست از آن زمان به غیر از یک مقطع در سال 2019 که به عجمان در امارات بازی کرد، در فوتبال باشگاهی ایران حضور داشته و فصل آینده نیز شاگرد علی‌رضا منصوریان در فولاد خوزستان خواهد بود. به گزارش ورزش سه، در میان خریدهای جدید فولاد، کامیابی‌نیا پیش از این در نفت تهران سابقه بازی زیرنظر منصوریان را داشته، اما منشا با وجود بازی در هر 2تیم پرسپولیس و استقلال هرگز با منصوریان کار نکرده و این نخستین تجربه او با این سرمربی استقلالی است. منشا 2فصل اخیر را در تیم مس رفسنجان سپری کرده و حتی با این تیم آقای گل لیگ برتر هم شده؛ مهم‌ترین عنوانی که این بازیکن نیجریه‌ای طی 7فصل حضور در فوتبال ایران به‌دست آورده است. 
او بعد از چند سال گلزنی در تیم‌های پیکان، پرسپولیس، استقلال و گل‌گهر در ابتدای لیگ بیست‌ویکم(01 - 1400) به تیم مس رفسنجان پیوست و در پایان همان فصل با 14گل زده آقای گل لیگ برتر ایران شد. البته منشا در آن فصل پنالتی‌های زیادی زد و موفقیت در همین پنالتی‌ها یکی از دلایل آقای گل شدن او بود. در لیگ بیست‌ویکم گادوین منشا 25بار در ترکیب اصلی مس رفسنجان قرار گرفت، 2بار به‌عنوان بازیکن جانشین بازی کرد و فقط در 3بازی غیبت داشت. او طی این بازی‌ها 2044دقیقه در زمین بود و علاوه بر 14گلی که زد یک پاس گل نیز به هم‌تیمی‌هایش داد.  
سال بعد اما اوضاع در رفسنجان به این خوبی برای گلزن نیجریه‌ای پیش نرفت؛ منشا در لیگ22 فروغ فصل قبلی را نداشت و بخش زیادی از فصل را روی نیمکت ذخیره‌ها سپری کرد. او در لیگ بیست‌ودوم فقط 10بار در ترکیب اصلی مس قرار گرفت و مجموع دقایق حضورش در میدان به هزار دقیقه هم نرسید. این مهاجم طی 924دقیقه بازی در فصل گذشته 3گل زد و 2پاس‌گل داد که قابل مقایسه با آمارهای او در فصل قبلی نبود. البته یکی از 3گل منشا همان گل معروفش به ملوان بود که در ثانیه هشتم بازی به‌ثمر رسید و رکورد سریع‌ترین گل ادوار لیگ برتر ایران را جابه‌جا کرد. تنها اتفاقی که در فصل گذشته نام منشا را بر سر زبان‌ها انداخت، همین رکوردشکنی بود. باید دید او در فصل جدید در اهواز آنقدر خواهد درخشید که نامش در رسانه‌ها تکرار شود یا ستاره اقبالش، رو به افول گذاشته و به روند نزولی‌اش ادامه خواهد داد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی