[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تولید برق سخت است ، روزنامه شیراز نوین


وزیر نیرو با بیان اینکه میزان مصرف برق کشور نسبت به مدت مشابه سال قبل شش‌هزار مگاوات افزایش داشته است، افزود: با کمک و همکاری مردم می‌توانیم برق پایدار همه بخش‌ها را بدون مشکل تأمین کنیم.
به گزارش ایسنا، علی‌اکبر محرابیان با اشاره به اینکه در هفته بسیار گرمی قرار داریم، افزود: بر اساس گزارش سازمان هواشناسی، متوسط گرمای کشور در حال حاضر در ۱۱ سال گذشته بی‌سابقه است و همین موضوع شرایط سختی را برای صنعت برق در مسیر تأمین برق پایدار کشور ایجاد کرده است.
وزیر نیرو همچنین ضمن تشکر از مردم بابت همکاری با صنعت برق و اجرای طرح‌های مدیریت مصرف برق ادامه داد: همکاران ما در صنعت برق به صورت بی‌وقفه در تلاش هستند تا بدون کوچک‌ترین مشکلی برق پایدار تأمین کنند.
محرابیان در ادامه با بیان اینکه در روز یکشنبه رکورد ۷۲هزار مگاواتی مصرف برق شکسته شد، افزود: پیش‌بینی می‌کنیم به میزان مصرف ۷۲ و ۴۰۰ مگاوات برسیم.
وزیر نیرو اضافه کرد: این میزان مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶هزار مگاوات و نیز نسبت به رکورد سال گذشته ۳ مگاوات بیشتر است.
محرابیان در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه علی‌رغم افزایش شدید مصرف برق کشور به هیچ عنوان قطعی برقی در کشور صورت نپذیرفته است، افزود: اگرچه ممکن است در برخی نقاط به واسطه حوادث به صورت موردی قطعی برق رخ دهد، اما همکاران ما در صنعت برق تلاش می‌کنند تا برق تمامی بخش‌ها را بدون مشکل تأمین کنند.
وزیر نیرو همچنین در بخش انتهایی سخنان خود ضمن تأکید بر ضرورت مشارکت مردم در طرح‌های مدیریت مصرف با هدف حفظ پایداری شبکه سراسری، گفت: با کمک و همکاری مردم می‌توانیم برق پایدار همه بخش‌ها را بدون مشکل 
تأمین کنیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی