[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پاپ کورن مرغ، روزنامه شیراز نوین

پاپ کورن مرغ یکی از انواع غذاهای خوش‌مزه و مجلسی است که با گوشت مرغ تهیه می‌شود، برای مشاهده این آموزش آشپزی در ادامه با سایت ما همراه باشید:

 مواد لازم برای 4 نفر
سینه مرغ: ۲ عدد
آرد سفید: ۱ لیوان
ماست: ۱ پیمانه
بکینگ‌پودر: ۲ قاشق چای‌خوری
آویشن: ۱ قاشق مرباخوری
پاپریکا: ۱ قاشق چای‌خوری
پودر پیاز: ۱ قاشق چای‌خوری
نمک و فلفل‌سیاه: به مقدار کافی
پودر سیر و روغن: به مقدار کافی

 طرز تهیه
 مرحله اول
برای تهیه پاپ کورن مرغ خوش‌مزه ابتدا گوشت مرغ را به صورت حبه‌ای خرد می‌کنیم و داخل یک کاسه مناسب می‌ریزیم. در ادامه ماست را به همراه مقداری نمک و فلفل سیاه به کاسه حاوی مرغ اضافه کرده و به خوبی مخلوط می‌کنیم.
 مرحله دوم
در این مرحله یک سلفون روی کاسه می‌کشیم و به مدت یک الی دو ساعت در یخچال قرار می‌دهیم تا گوشت مرغ طعم‌دار شود. پس از گذشت این زمان، کاسه را از یخچال خارج می‌کنیم، سپس آرد را داخل یک کاسه مناسب می‌ریزیم.
 مرحله سوم
در ادامه بکینگ‌پودر را به همراه آویشن، پاپریکا، پودر پیاز، پودر سیر و مقداری نمک و فلفل سیاه به آرد اضافه می‌کنیم و به خوبی ترکیب می‌کنیم تا با هم یک‌دست شوند. حالا یک تابه مناسب روی حرارت قرار می‌دهیم و مقداری روغن داخل آن می‌ریزیم.
 مرحله چهارم
توجه داشته باشید که باید به حدی روغن داخل تابه بریزیم که پاپ کورن‌ها داخل روغن شناور باشند. در ادامه گوشت مرغ را داخل آرد می‌غلطانیم و سپس در روغن داغ می‌اندازیم تا سرخ شوند؛ به همین ترتیب تمام گوشت مرغ را سرخ می‌کنیم.
 مرحله پنجم
پس از اینکه پاپ کورن‌ها را از روغن خارج کردیم، آنها را داخل توری فلزی یا دستمال حوله‌ای قرار می‌دهیم تا روغن اضافی‌شان خارج شود. در ادامه پاپ کورن‌ها را داخل ظرف مورد نظرمان می‌چینیم و به همراه سس دلخواه سرو می‌کنیم.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی