[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

استقلال، قایدی را هم از دست داد! ، روزنامه شیراز نوین

آن‌گونه که رسانه‌های اماراتی خبر می دهند، به نظر می‌رسد که باید شاهد پیوستن مهدی قایدی به تیم فوتبال اتحاد کلباء باشیم تا این وینگر بوشهری در فصل بعد، یک بار دیگر با فرهاد مجیدی همکاری کند. به گزارش ورزش سه، روزنامه الخلیج در شماره امروز خود نوشته است: «یک معاوضه آتشین در به آرامی حال انجام است، جایی که سلطان عادل، مهاجم جوان 19 ساله تیم فوتبال اتحاد کلباء با قراردادی به مدت 5 سال راهی شباب الاهلی می‌شود و در عوض، سه بازیکن نیز به جمع ببرها اضافه می‌شوند.»
مهدی قایدی، بازیکن 24 ساله شباب الاهلی به همراه احمد جشک و لئاندرو سیاداسیو برزیلی که فصل گذشته نیز به صورت قرضی در کلباء حضور داشتند به صورت دائمی راهی این تیم می شوند.
انتظار می رود که خبر رسمی این معاوضه میان اتحاد کلباء و شباب الاهلی پس از اتمام مذاکرات، طی ساعات آینده به صورت رسمی اعلام شود.
این در شرایطی است که تصاویر و ویدئوهایی از حضور همزمان مهدی قایدی و فرهاد مجیدی در یک رستوران اماراتی نیز منتشر شده تا بدین ترتیب این‌گونه به نظر برسد که وینگر بوشهری فصل بعد را در کلباء توپ می‌زند و استقلال بعد از محبی، دومین وینگر مؤثر خود را نیز از دست داده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی