[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

تولید زیر فشار قاچاق ، روزنامه شیراز نوین

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: قاچاق کالا موجب تضعیف روحیه فعالان اقتصادی و تولیدکننده داخلی که برای راه‌اندازی واحد تولیدی و معرفی تولیدات خود سختی‌های زیادی متحمل شده‌اند، می‌شود.
اسماعیل قزل‌سفلی در آیین تودیع و معارفه دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در شیراز، با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب در ۱۲ تیرماه سال ۸۱ مبنی بر مبارزه همه‌جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز افزود: معظم له در آن فرمان تاریخی اهتمام تمام دستگاه‌های مسئول برای مبارزه با قاچاق را امری واجب دانستند.
وی ادامه داد: همچنین رهبر معظم انقلاب خواستار مبارزه با قاچاق کالا و ارز در عالی‌ترین سطح و قرارگرفتن تبلیغات متناسب و هوشمندانه و همه‌جانبه در خدمت مبارزه با این پدیده شوم شدند.
او اظهار کرد: لذا با توجه به اهمیت موضوع باید قاطعانه با هرگونه اقدام و فعالیت در زمینه قاچاق کالا و ارز با بهره‌گیری از تجربیات گذشته مقابله شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، خواستار ارتقای فرهنگ عمومی در زمینه استفاده از کالاهای تولید داخل شد و گفت: باید به‌موازات مبارزه با قاچاق کالا و ارز، فرهنگ استفاده از کالای تولید داخل را نیز در جامعه ترویج دهیم و ضرر و زیان استفاده از کالای قاچاق و مزایا و منافع استفاده از کالای تولید داخل را برای مردم تشریح کنیم. قزل‌سفلی افزود: همچنین باید نظارت بر مدیریت یکپارچه در حوزه واحدهای صنفی، کالاها و خدمات و همچنین ایجاد هماهنگی از طریق فعال کردن کارگروه‌های چهارگانه در دستور کار قرار گیرد و تمام روزنه‌هایی که در این مسیر ممکن است موجب ایجاد رانت و ویژه‌خواری شود، از طریق حرکت به سمت سامانه‌ای شدن نظارت‌ها مسدود گردد.
در این آیین علیرضا حق‌نگهدار به‌عنوان سرپرست دبیرخانه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه قاچاق کالا و ارز استان فارس معرفی و از تلاش‌های سید احمد احمدی‌زاده تقدیر شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی