[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

پیشرفت در پرتو خرد جمعی، روزنامه شیراز نوین

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز از نیروی انسانی کارآمد به عنوان مهم‌ترین و تأثیرگذارترین مؤلفه پیشرفت یک مجموعه یاد کرد.
حمید کشتکار در دیداری دوستانه که با موضوع بررسی و پاسخ‌گویی به مشکلات کارکنان سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز برگزار شد، اظهار کرد: چشم‌انداز زیبای شهر شیراز مدیون تلاش‌های شبانه‌روزی افرادی است که در حفظ و توسعه فضای سبز تلاش شبانه‌روزی دارند.
وی افزود: برای حفظ و گسترش فضای سبز شهری به بهره‌مندی از مطالعات علمی و دستاوردهای تجربی فعالان این حوزه نیاز مبرمی داریم و نظرات ارزشمند کارشناسان و تجربیات افراد فعال در این حوزه می‌تواند بسیار 
راهگشا باشد.
او با اشاره به این موضوع که مجموعه مدیریتی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز همواره پذیرای نظرات، پیشنهادات و انتقادات کارکنان است، بیان داشت: در پرتو خرد جمعی می‌توان گام‌های مؤثری در زمینه خدمت به ایران اسلامی برداشت و به موفقیت رسید.
کشتکار در بخش پایانی سخنانش با تکریم تلاش‌های کارکنان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز اظهار داشت: این مجموعه همواره ارتباط نزدیکی با اقشار مختلف جامعه دارد و انتظار می‌رود ارائه خدمات بهینه و تکریم ارباب رجوع در اولویت قرار گیرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی