[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

نمایشگاه ثابت و شایسته عفاف در شیرازبرگزار می‌شود ، روزنامه شیراز نوین

لطف‌الله شیبانی، فرماندار شیراز در حاشیه بازدید از «دومین نمایشگاه مد و لباس شیراز» ایرانی اسلامی که با رویکرد عفیفانه برپا شده بود از برقراری مکان نمایشگاهی ثابت و شایسته ویژه عفاف و حجاب در شیراز خبر داد.
دومین نمایشگاه مد و لباس شیراز، در حالی به پایان رسید که بیش از ۷۰ برند مطرح کشوری به مدت سه روز، مهمان همشهریان شیرازی و استان فارس بودند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، لطف‌الله شیبانی، فرماندار شیراز با اشاره به اینکه رویکرد اولیه فرمانداری، خصوصاً در یک سال گذشته، مسائل اجتماعی و فرهنگی است و در همین راستا در همه موارد فرهنگی، حمایت شایانی داشته‌ایم، گفت: با توجه به اهمیت جایگاه حجاب در جامعه، ما آماده هرگونه همکاری و همراهی در جهت تأمین سرمایه ثابت و در گردش، مکان مناسب و امکانات لازم برای تولید لباس‌های شایسته بانوان محجبه هستیم. این مقام عالی دولت افزود: وظیفه حاکمیتی فرمانداری منحصر به برگزاری جلسات نیست و لازمه آن، ترغیب و حمایت ادارات ذیربط فرهنگی جهت انجام امور محوله در حوزه فرهنگی در سطح جامعه است.
وی در پایان با تشکر از اقدامات فرهنگی و هنری مؤثر و ارزشمند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در طول سال گذشته، از برقراری مکان نمایشگاهی ثابت و شایسته عفاف و حجاب در شیراز خبر داد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی