[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

لیگ دسته سوم؛ ایستگاه پانزدهم ادامه صدرنشینی شایان دیزل ، روزنامه شیراز نوین

پس از واگذاری امتیاز تیم دوم مهرام تهران به فارس این استان در لیگ برتر بسکتبال با محمدرضا جوکار، تیم فوتبال شایان دیزل کوار موفق شد با کسب یک پیروزی دیگر، به صدرنشینی خود ادامه داده و به صعود نزدیک‌تر شود.
از هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور، عصر روز دوشنبه تیم شایان دیزل کوار در ورزشگاه حافظیه شیراز، میزبان نماینده استان هرمزگان بود و با یک گل موفق به شکست مهمان خود شد.
نسختین موقعیت خطرناک برای تیم هرنگ جوان بستک ایجاد شد و شوت سجاد رستمی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.
سه دقیقه بعد کواری‌ها جواب این حمله را دادند و این بار شوت سر ضرب و محکم علی‌محمد چراغی از بالای دروازه بیرون رفت.
در دقیقه ۳۱ بستکی‌ها روی علی‌محمد چراغی مرتکب خطای پنالتی شدند؛ اعلام پنالتی با اعتراض شدید کادر فنی و بازیکنان تیم بستک به داور مسابقه همراه شد که اخراج یکی از اعضای کادر فنی این تیم را هم در پی داشت. بازی 7 دقیقه متوقف بود تا اینکه سیامک کشاورز، بازیکن با تجربه شایان دیزل پشت توپ قرار گرفت و گل اول بازی را به ثمر رساند.
نیمه نخست با همین یک گل به پایان رسید و نیمه دوم را تیم بستک هرمزگان بهتر شروع کرد و با دوندگی زیاد، سعی در جبران نتیجه داشت، اما دفاع منظم تیم ‌شایان دیزل و ضدحملات خطرناک این تیم‌، مانع از پیشروی بیشتر مهمان می‌شد. 
بازی تا قبل از دقیقه ۸۰ موقعیت چندانی نداشت تا اینکه اخراج بی‌مورد علی‌محمد چراغی(که هنگام تعویض به علت تأخیر در خروج، با کارت زرد دوم مواجه شد)، باعث شد که تیم بستک با توان و نفرات بیشتری روی دروازه شایان دیزل حمله کند. جدی‌ترین موقعیت بازی در دقیقه ۸۸ رخ داد که ضربه سر خطرناک مهاجم هرمزگانی در حالی که توپ از آرش ملک دروازه‌بان شایان دیزل هم عبور کرده بود، با دفع به موقع مجید بهروزی مواجه شد. در پایان این‌تیم‌ شایان دیزل بود که توانست با همان تک‌گل که در نیمه اول به ثمر رساند، سه امتیاز ارزشمند بازی را حفظ کند و همچنان صدرنشین باقی بماند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی