[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

دانشگاهیان نقش هدایتگری داشته باشند، روزنامه شیراز نوین

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز در گردهمایی «گوهرنشان» که هم‌زمان با روز ملی عفاف و حجاب برگزار شد، بر اهمیت نقش دانشگاهیان در هدایتگری صحیح جامعه تأکید کرد.
به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» در این گردهمایی ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این برنامه، برگزاری چنین برنامه‌هایی را بسیار ارزشمند خواند که علاوه بر وجهه نمادین، جنبه آموزشی فرهنگی دارد.
او با اشاره به جایگاه مراکز دانشگاهی در جامعه افزود: دانشگاه با توجه به ماهیت خود، نقش هدایت جامعه را بر عهده دارد و اعضای جامعه دانشگاهی می‌توانند در مسیر پیشبرد هرچه بهتر اهداف کشور، جلوگیری از هجمه دشمنان در بحران‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی، نقش کاربردی داشته باشند.
دکتر حسینی با بیان اینکه خانواده مهم‌ترین نقش را در رشد، تحقق و حفظ سلامت جامعه ایفا می‌کند، اظهار کرد: رکن اساسی تحکیم بنیان خانواده را نیز زنان تشکیل می‌دهند و به‌واسطه این نقش محوری، بسیاری از معضلات اجتماعی که از جانب دشمنان به کشور وارد شده است را بانوان می‌توانند رفع کنند و این حرکت عظیم باید از دانشگاه‌ها انجام شود.
مسئول ارشد حوزه سلامت فارس، موضوع عفاف و حجاب را یکی از احکام دینی و اخلاقی مسلمانان دانست که آثار آن را می‌توان در ابعاد مختلف اجتماعی مشاهده کرد. دکتر سید وحید حسینی همچنین در این گردهمایی بر رعایت کامل قانون عفاف و حجاب در دانشگاه تأکید کرد و از بانوان شاغل در مجموعه دانشگاه و فعال در امر ترویج این فرهنگ دینی مذهبی تجلیل کرد.
در این گردهمایی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از بانوان افتخارآفرین در عرصه‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی تقدیر شد.
گردهمایی «گوهرنشان» به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب، در سالن 22 بهمن ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با حضور رئیس دانشگاه، جمعی از معاونان، مدیران ارشد و بانوان شاغل در دانشگاه برگزار شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی