[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

توان خیرین سلامت تقویت شود ، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس در نشستی با اعضای هیئت امنای مجمع خیرین تأمین سلامت فارس، بر هموارسازی مسیر پیش روی خیران و لزوم مشارکت آنان در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان تأکید کرد. به گزارش روابط‌عمومی مجمع خیرین تأمین سلامت استان فارس، دکتر «محمدهادی ایمانیه» ضمن تشکر از اقدامات خیران استان و با اشاره به همت آنان برای به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام گفت: با توجه به پهناور بودن استان فارس، تلاش و مشارکت خیران در به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام عرصه سلامت در استان، با زمان‌سنجی، برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی باید تداوم یابد. او در ادامه افزود: خیران علاوه بر مشارکت در حوزه عمرانی مجموعه سلامت، می‌توانند برای پیشگیری از بیماری‌ها با حمایت از حوزه آموزش و بهداشت، گامی مؤثر در ارتقای سطح سلامت جامعه بردارند.
آیت‌الله «سیدعلی اصغر دستغیب» رئیس هیئت امنای مجمع خیرین تأمین سلامت فارس نیز گفت: افرادی که برای خدمت به مردم با هم عهد می‌بندند، مورد لطف و عنایت پروردگار هستند و نیازهای مردم برای خیران موهبت و نعمت الهی است.
دکتر «محمود تابنده» رئیس هیئت‌مدیره مجمع خیرین تأمین سلامت فارس نیز در این نشست در راستای ارج نهادن به تلاش‌های خیران گفت: خیران با هماهنگی این مجمع، در ساخت مراکز بهداشتی درمانی همکاری می‌کنند، اما برای تداوم و چرخش مالی سرمایه‌گذاری خیران، مراکز بهره‌بردار و استفاده‌کننده از کمک‌های خیران، باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا این سرمایه را دوباره به چرخه سلامت بازگشت دهند تا در تکمیل، بازسازی و به‌روزرسانی تجهیزات پزشکی در مراکز دیگر نیز استفاده شود و این تبادل و چرخش به‌صورت مداوم ادامه یابد.
همچنین در این نشست مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس با ارائه آمار عملکرد رو به رشد خیران در سال 1401 نسبت به سال 1400 در استان فارس گفت: آمارها نشان می‌دهد که خیران با انعقاد ۷۹ تفاهم‌نامه به ارزش ۳۶۰میلیارد تومان در سال 1401، نسبت به سال 1400 بیش از 70 درصد رشد عملکردی داشته‌اند. دکتر «علی‌اکبر رامجردی» با بیان اینکه امسال تکریم و پیگیری امور خیران و افزایش ارتباطات با آنان در اولویت اقدامات این مجمع قرار گرفته است، افزود: پیگیری پروژه‌های در دست اقدام سلامت، انعقاد تفاهم‌نامه و صلح‌نامه در زمینه تشکیل پرونده حقوقی، اخذ مجوزها، انتقال اسناد مالکیت، اخذ تخفیفات عوارض و پیگیری مسائل فنی پروژه‌های خیران، از جمله اقدامات مجمع خیرین تأمین سلامت فارس از ابتدای سال جاری تاکنون به شمار می‌رود.
او ادامه داد: بازنگری و به‌روزرسانی آیین‌نامه‌های مالی، پیگیری امور مالیاتی مجمع و ایجاد کمیته مشترک‌ خیریه‌های سلامت با اداره دارایی، از دیگر اقدامات کارشناسان این مجمع برای رفع موانع مالیاتی پیش روی پروژه‌های خیران 
بوده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی