[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

در کنار کارگران هستیم ، روزنامه شیراز نوین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در همایش روز تأمین اجتماعی گفت: برای حل مشکلات جامعه کارگری استان در کنار آنها هستیم تا علاوه بر ارج نهادن به تلاش‌های آنها، از بار مشکلاتشان نیز بتوانیم بکاهیم. ظرفیت‌های مناسب برای حل مشکلات جامعه کارگری در فارس وجود دارد.
اسماعیل قزل سفلی افزود: آن دسته از مشکلات و موانع پیش روی جامعه کارگری که قابلیت پیگیری و رفع در استان دارد را با جدیت دنبال خواهیم کرد.
او ادامه داد: جامعه کارگری امروز با وجود مواجهه با مشکلات بسیار اما با قدرت در صحنه کار و فعالیت کشور و استان حضور دارد و هرچند نسبت به برخی ناملایمات و مشکلات گلایه‌های بحقی هم دارد، اما خط و مسیر حرکت خود را از دشمن جدا کرده است. قزل‌سفلی اظهار کرد: نظام اسلامی هم صدای جامعه بزرگ کارگری را شنیده، چراکه کارگر را پیشران حرکت اقتصاد و تولید می‌داند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: نفس تدوین برنامه‌های پنج‌ساله توسعه و اینکه بخش‌هایی را به حوزه تأمین اجتماعی اختصاص دهند، اقدامی مبارک و بیانگر توجه به جامعه بزرگ و ارزشمند کارگری است.
او همچنین با اشاره به قرار داشتن در فصل بررسی برنامه هفتم توسعه گفت: اینکه در برنامه توسعه هفتم نظام تأمین اجتماعی در حدود ۱۰ بند به بحث تأمین اجتماعی پرداخته شده، از نقاط قوت این برنامه است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ابراز امیدواری کرد که با پیگیری عالمانه و دقیق مشکلات جامعه کارگری از مجاری قانونی، شاهد حل مشکلات این قشر زحمتکش و تزریق روحیه امید و انگیزه در میان آنها باشیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی