[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

بازنشستگان بازوی مشورتی بنیاد مسکن هستند، روزنامه شیراز نوین

هم‌زمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان، مراسمی با حضور بازنشستگان  بنیاد مسکن فارس و خانواده معززشان و مراسم جشن، تجلیل، نکوداشت و انتخاب اعضای هیئت‌مدیره کانون بازنشستگان در سالن اجتماعات هتل جهانگردی شیراز برگزار شد. 
به گزارش روابط‌عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس، این آیین با حضور سید علیرضا حمیدی مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس، فرهاد باقرپور معاون  پشتیبانی و امور هماهنگی استان‌ها در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام  نجفی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن فارس، معاونان و جمعی از کارکنان بازنشسته بنیاد این استان برگزار شد.
فرهاد باقرپور معاون  پشتیبانی و امور هماهنگی استان‌های بنیاد مسکن کشور با اشاره به اینکه بازنشستگان با کوله‌باری از دانش و تجربه بازوی مشورتی بنیاد مسکن هستند، ابراز داشت: بنیاد مسکن افتخار دارد که با بهره‌گیری از توان و تخصص نیروهای خدوم در سال‌های خدمت به شریف‌ترین اقشار اجتماع خدمات‌رسانی کرده است.
باقرپور اضافه کرد: بازنشستگان کوله‌باری از تجربه و دنیایی از آرامش را برای فرزندان خود به ارمغان می‌آورند و این نتیجه سال‌ها کار کردن و زیستن در جامعه است و باید از تجربه آن‌ها استفاده شود. سالمندان و افرادی که پس از سال‌های طولانی وارد دوران بازنشستگی می‌شوند، ذخیره‌هایی هستند که تجربه‌های زیادی دارند؛ افرادی که می‌توانند کارکردهای اجتماعی و اقتصادی فراوانی داشته باشند و تجربه‌های خود را به جوانان منتقل کنند.
معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان‌های بنیاد مسکن کشور در ادامه اضافه کرد: والدین در تمام سال‌های زندگی تلاش می‌کنند شرایط بهتری را برای فرزندان خود فراهم کنند و هنگامی که به میانسالی می‌رسند و به عبارتی در دوران بازنشستگی به سر می‌برند، اگرچه دیگر سرکار نمی‌روند، اما کوله‌باری از تجربه محسوب می‌شوند و دوست دارند این توشه حداقل 30ساله حضور در اجتماعات مختلف را به فرزندان خود منتقل کنند تا حس خوب مفید بودن در خانواده را دوباره بیش از پیش بچشند. سید علیرضا حمیدی مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس نیز با تجلیل از بازنشستگان بنیاد مسکن اظهار داشت: بازنشستگان دارای تجارب فراوانی بوده و این تجارب کاری مفید را می‌بایستی الگوهای عشق و وفا برای پیشبرد اهداف مجموعه بنیاد مورد استفاده قرار گیرد.
حمیدی گفت: تلاش‌ها و زحمات همکاران که در دوران آغاز فعالیت بنیاد مسکن با کمبودها و مشکلات همراه بوده است را نباید فراموش کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی