[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ارتقای زیرساخت‌های کارآمد در تقویت فرهنگ نماز، روزنامه شیراز نوین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در شورای اقامه نماز استان فارس، بر اهمیت توسعه و ارتقای زیرساخت‌های کارآمد در تقویت فرهنگ اقامه نماز تأکید کرد. به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» در نشست شورای اقامه نماز استان که با حضور مسئولان ادارات، سازمان و نهادهای فارس و با هدف هم‌اندیشی پیرامون راهکارهای توسعه و ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی برگزار شد، تقویت زیرساخت‌های کارآمد برای اقامه نماز در سازمان‌ها و ادارات را 
مهم خواند.
او با اشاره به جایگاه مسجد در دین اسلام و انقلاب اسلامی ایران گفت: یکی از رموز موفقیت حضرت امام خمینی(ره)، تبدیل مساجد به پایگاه‌های مردمی بود که مردم با آرامش خاطر و با اشتیاق برای اقامه فریضه واجب نماز و همچنین یادگیری مباحث دینی، مذهبی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و اقتصادی در مساجد حضور می‌یافتند. او در ادامه با تأکید بر احیای مساجد به عنوان پایگاه‌های حضور مردم، ضرورت تدوین و اجرای برنامه‌های ویژه برای جذب جوانان به مساجد و ایجاد شور و شوق در آنان برای شرکت در نمازهای جماعت را یادآور شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست با بیان این که در تمامی مراکز زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نمازخانه وجود دارد، از فعالیت بیش از 170 مبلّغ و مبلّغه در مجموعه دانشگاه خبر داد.
در این نشست که با حضور دکتر «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس برگزار شد، مسئولان ادارات، نهادها و سازمان‌های فارس، راهکارهای توسعه فرهنگ اقامه نماز در ادارات را بررسی کردند. این نشست، ظهر روز بیست و چهارم تیر 1402، در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی