[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مدیر بنیاد مسکن داراب خبر داد: پیشرفت فیزیکی مسکن ملی بررسی شد ، روزنامه شیراز نوین

سحرخیزان کارشناس عالی دفتر مرکزی بنیاد مسکن به همراه شاه‌امیریان کارشناس عالی مسکن شهری بنیاد مسکن فارس، در نشستی با حضور محمدرضا حسن‌زاده مدیر بنیاد مسکن داراب به بررسی وضعیت پیشرفت فیزیکی طرح 720 واحدی نهضت ملی مسکن داراب پرداختند.
به گزارش روابط‌عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس، در این نشست که با حضور ایرج‌نژاد کارشناس مسکن شهری بنیاد مسکن داراب برگزار شد، آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه 720 واحدی طرح نهضت ملی مسکن داراب بررسی گردید و همچنین پیرامون مشکلات پروژه بحث و تبادل نظر شد.
محمدرضا حسن‌زاده مدیر بنیاد مسکن داراب در حاشیه این نشست با تشریح اقدامات انجام شده اظهار داشت: پروژه 720واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان داراب در زمینی به مساحت 17هزار متر مربع با تعداد 720 واحد و 174 قطعه به صورت 4واحدی در حال ساخت می‌باشد.
حسن‌زاده با اشاره به تحولات به وجود آمده ناشی از توسعه روستایی در مناطق روستایی این شهرستان افزود: هرچند در سال‌های گذشته حجم فعالیت‌های توسعه در مناطق روستایی بالا بوده است، اما حجم محرومیت‌ها نیز در این مناطق بالاست و می‌طلبد تا در سال پشتیبانی تولید توسعه روستایی در این شهرستان شتاب بیشتری گیرد.
حسن‌زاده در ادامه از صدور اسناد تملکی با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک به متراژ 29 هکتار در این شهرستان خبر داد و گفت: ثبت‌نام و تأیید نهایی 2هزار و 135 نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و اجرای دیوارچینی طبقه همکف و اول و اجرای سقف طبقه همکف واحد‌های پروژه 720واحدی طرح نهضت ملی مسکن از دیگر کارکردهای بنیاد مسکن در سالی که گذشت است.
وی جمع کل اعتبارات هزینه شده در سالی که گذشت را 142میلیارد و 880میلیون تومان در این شهرستان اعلام کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی