[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

صحرارود فسا مهیای عاشورا شد ، روزنامه شیراز نوین

 شهرام شاهد- گروه خبر 
تعزیه صحرارود شهرستان فسا در ایام محرم با شرکت ٥٠٠ نفر بازیگر و یک‌هزار نفر دست‌اندرکار، برگزار می‌شود. به گفته حیدری، هیچ‌گونه اغراقی در این تعزیه وجود ندارد و از سال ٨٣ تاکنون هرساله موضوعی برای این تعزیه انتخاب می‌شود که موضوع امسال این تعزیه، «از برکه غدیر تا گودال قتلگاه» انتخاب شده است. 
مسئول روابط‌عمومی تعزیه عاشوراییان صحرارود فسا، از برگزاری بزرگ‌ترین تعزیه میدانی کشور تحت‌عنوان تعزیه صحرارود شهرستان فسا خبر داد. حمید حیدری در یک کنفرانس خبری گفت: یک هکتار زمین برای تعزیه و ١٠ هکتار برای پارکینگ وسایل نقلیه و تماشاگران در روستای صحرارود پیش‌بینی شده است. او با بیان اینکه این تعزیه با شرکت ٥٠٠ نفر بازیگر و یک‌هزار نفر دست‌اندرکار برگزار می‌شود، ادامه داد: در راستای برگزاری این تعزیه، شش ماه مطالعه از کتاب‌های متقل، لهوف، مجموعه دانشنامه امام حسین(ع) و اسرار آل احمد تحت نظر اساتید برجسته دانشگاه و علمای قم انجام می‌شود. مسئول روابط‌عمومی تعزیه عاشوراییان صحرارود فسا با تصریح بر اینکه هیچ‌گونه اغراقی در این تعزیه وجود ندارد، گفت: از سال ٨٣ تاکنون هرساله موضوعی برای این تعزیه انتخاب می‌شود که موضوع امسال این تعزیه «از برکه غدیر تا گودال قتلگاه» انتخاب شده است.
حیدری با بیان اینکه تعزیه امسال ١٢ مردادماه و مصادف با شانزدهم محرم برگزار می‌شود، گفت: مراسم تعزیه در یک ساعت پیش‌بینی شده است. مسئول روابط‌عمومی تعزیه عاشوراییان صحرارود همچنین اعلام کرد که پیش‌بینی می‌شود بین ۴۰ تا ۵۰هزار نفر در این تعزیه 
شرکت کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی