[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مدیر انجمن سینمای جوان فارس: طرح مسکن سینماگران فارس عملیاتی می‌شود، روزنامه شیراز نوین

مدیر انجمن سینمای جوان استان فارس از عملیاتی شدن مصوبه شورای عالی سینما در حوزه مسکن سینماگران خبر داد. ابراهیم شیشه‌گر با اشاره به پیگیری مباحث رفاهی سینماگران از سوی سازمان سینمایی به خبرنگاران گفت: پس از پیگیری این طرح و تصویب شورای عالی سینما با مساعدت وزارت مسکن و شهرسازی، مقرر شد سهمی از مسکن ملی با طرح اولویت‌بندی به افراد مشمول و واجد شرایط تعلق گیرد. او افزود: با عنایت به مصوبه شورای سینمای کشور در خصوص مسکن سینماگران و فیلم‌سازان استان فارس فاقد مسکن که تاکنون از تسهیلات طرح ملی مسکن و هیچگونه امکانات مسکن نظیر زمین یا واحد مسکونی دریافت نکرده‌اند و مشمول طرح ملی مسکن هستند تا ۲۹ تیرماه۱۴۰۲ مشخصات خود شامل نام، نام خانوادگی، شماره ملی رشته هنری درسینما و محل سکونت را به شماره ۰۹۱۷۹۳۱۶۱۱۳ ارسال یا به دفتر انجمن سینمای جوانان استان فارس مراجعه کنند.
شیشه‌گر با اشاره به معضل عمومی مسکن در کشور بیان کرد: طبعاً خانواده سینما نیز به‌عنوان بخشی از جامعه از دغدغه‌های معیشتی مردم و معضل مسکن مستثنی نیستند؛ این در حالی است که به استثنای تعدادی سلبریتی در این حوزه، قاطبه اعضای صنوف سینما، فاقد مسکن بوده و متأسفانه تاکنون به دلایل مختلف برنامه جامع، پایدار و دارای چشم‌اندازی روشن در این حوزه برای سینماگران طراحی و تدوین نشده بود.
مدیر انجمن سینمای جوان فارس خاطر نشان کرد: همه تلاش ما و سینماگران باید در راستای کمک به تقویت همدلی خانواده سینما و آرامش جامعه باشد تا سینما، مخاطبان و منافع خود را پیدا کند، بنابراین هرکسی که با رفتار خود منجر به از دست‌ رفتن این آرامش و مخدوش کردن آن شود از خانواده سینما و دلسوز آن نیست.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی