[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تداوم رکوردشکنی در اجرای پروژه‌های عمرانی، روزنامه شیراز نوین

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز با همراهی سرپرست سازمان‌ عمران و بازآفرینی فضاهای شهری در بازدید شبانه از پروژه تعریض پل سلمان فارسی گفت: اجرای سریع و باکیفیت پروژه‌های عمرانی برگ زرینی در کارنامه شهرداری این کلان‌شهر است و امیدواریم این رکوردشکنی‌ها به‌منظور رفاه حال شهروندان تداوم یابد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز با همراهی سرپرست سازمان‌ عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، از پروژه تعریض پل سلمان فارسی بازدید کرد.
علی‌اکبر سلطانی در این بازدید شبانه اظهار کرد: یکی از رویکردهای اصلی شورای ششم و شهرداری شیراز اجرای سریع پروژه‌ها با کیفیت اجرایی مطلوب و در کمترین زمان ممکن است. او با بیان اینکه شهرداری شیراز با حمایت شورای اسلامی شهر توانسته است رشد کیفی و کمی بهره‌وری را به اثبات رساند، اظهار داشت: طرح اجرای سریع پروژه‌ها در کمترین زمان ممکن در روند احداث پل نیایش در بازه زمانی هشت‌ماهه به ثمر نشست و پس‌ از آن شاهد تلاش شبانه‌روزی سازمان عمران شهرداری در اجرای عملیات تعریض پل سلمان فارسی هستیم. رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کارگران و کارشناسان سازمان عمران شهرداری شیراز افزود: شورای اسلامی شهر شیراز بر خدمت‌رسانی به اهالی شریف و ولایت‌مدار شیراز در سومین حرم اهل‌بیت(ع) تأکید ویژه‌ای دارد و نمود این ماجرا در اجرای پروژه‌های عمرانی بر اساس نیازهای شهر و شهروندان قابل‌مشاهده است. این عضو پارلمان شهری شیراز خاطرنشان کرد: اجرای سریع و باکیفیت پروژه‌های عمرانی برگ زرینی در کارنامه شهرداری شیراز است و امیدواریم این رکوردشکنی‌ها به‌منظور رفاه حال شهروندان تداوم یابد. سرپرست سازمان‌ عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شیراز نیز در این بازدید بر تداوم پروژه‌های عمرانی در کلان‌شهر شیراز تأکید کرد. علی‌حسین عباسی تأکید کرد: در ادامه رکوردشکنی‌های عملیات عمرانی، رکورد جدیدی در پروژه تعریض پل سلمان فارسی زده شد. او گفت: آماده‌سازی مقدار ۴۲ متر طول عرشه به عرض ۱۱٫۵ طی مدت چهار شبانه‌روز به‌صورت صفر تا صد که شامل اسکافلد بندی، سولجر، سرجک، قالب‌بندی کف، آرماتوربندی عرشه پیاده‌راه‌ها و بتن‌ریزی بود، از اواخر روز جمعه گذشته شروع شد و روز سه‌شنبه ۲۸ تیرماه با بتن‌ریزی ٣۵٠ مترمکعب به پایان رسید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی