[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

مدیرعامل انجمن دفاع از حقوق جانبازان شیمیایی فارس: اعزام جانبازان به اردوی آموزشی و نشاط‌افزایی، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل انجمن دفاع از حقوق جانبازان شیمیایی فارس:
اعزام جانبازان به اردوی آموزشی و نشاط‌افزایی

مدیرعامل انجمن دفاع از حقوق جانبازان و قربانیان سلاح‌های شیمیایی فارس گفت: اردوی فرهنگی و تفریحی جانبازان شیمیایی استان با حضور ۱۵۰ جانباز معزز و خانواده آنها در شهرستان سپیدان برگزار شد.
محمدرضا حاجی‌پور افزود: انجمن دفاع از حقوق جانبازان و قربانیان سلاح‌های شیمیایی استان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ایجاد روحیه نشاط و همدلی و پیگیری مسائل درمانی جانبازان معزز شیمیایی استان اقدام به برگزاری این اردو کرده است.
او عنوان کرد: جانبازان شیمیایی در این اردو با نحوه صحیح استفاده از تجهیزات پزشکی و داروهای مخصوص جانبازان شیمیایی آشنا می‌شوند.
مدیرعامل انجمن دفاع از حقوق جانبازان و قربانیان سلاح‌های شیمیایی فارس عنوان کرد: برگزاری جلسات روشنگری با موضوع جهاد تبیین و کارگاه‌های آموزش روان‌شناسی، تاب‌آوری، تحکیم خانواده و شادکامی از دیگر برنامه‌های این اردو بود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیزگفت: فارس در دوران دفاع مقدس با تقدیم ۴هزار و ۵۰۰ جانباز شیمیایی، چهارمین استان کشور از لحاظ تعداد جانبازان شیمیایی است.
ابراهیم بیانی در حاشیه اردوی فرهنگی و تفریحی جانبازان شیمیایی فارس در شهرستان سپیدان، بیان کرد: استان فارس در دوران دفاع مقدس بیش از ۴۲هزار جانباز معزز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد که ۴هزار و ۵۰۰ نفر از این عزیزان جانبازان شیمیایی هستند.
به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل بنیاد شهید فارس، او افزود: از میان جانبازان شیمیایی استان، ۷۱ نفر جانباز ۷۰ درصد و ۱۰۵ نفر نیز جانباز ۵۰ تا ۶۹ درصد هستند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با بیان اینکه جانبازان شیمیایی یکی از مظلوم‌ترین جانبازان هستند، افزود: جانبازان گران‌قدر با تقدیم سلامتی خود از کشور و انقلاب اسلامی دفاع کردند و حق بزرگی بر گردن همه ما دارند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی