[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

دادرسی‌های الکترونیک در دستور کار باشد، روزنامه شیراز نوین


مدیرکل زندان‌های فارس، افزایش فراگیر دادرسی‌های الکترونیک و برخورداری زندانیان واجد شرایط از پابند الکترونیک را از اولویت‌های مهم برشمرد و گفت: مدیران زندان‌ها با تعامل مؤثر با مراجع قضایی این محورها را دنبال کنند.
اسحاق ابراهیمی در جلسه شورای مدیران سازمان زندان‌ها بر همت مضاعف برای تحقق سیاست‌های تحول و تعالی محور نظام زندانبانی در راستای تحقق سند توسعه تحول قضایی تأکید کرد.
مدیرکل زندان‌های فارس با بیان اینکه ضروریست کارکنان علم و تخصص‌های تأمینی و تربیتی خود را مستمراً به‌روز کنند، گفت: اجرای آیین‌نامه سازمان، بهبود رسیدگی مستمر به امور زندانیان، بهبود وضعیت زندانبانی و ارائه خدمات اصلاحی و تربیتی به زندانیان و خانواده‌های آنان و بالفعل‌سازی ظرفیت‌ها برای توسعه اشتغال مولد زندانیان و توجه ویژه به موضوع کنترل و کاهش هدفمند جمعیت کیفری در اولویت کار مدیران زندان‌ها باشد.
رئیس شورای اداری زندان‌های فارس، کارهای عمق و کیفی امور فرهنگی زندانیان را هم یادآور شد و در خاتمه صیانت از کارکنان و ارتقای انگیزه‌های خدمتی آنان را یک اولویت برشمرد و گفت: صیانت پرسنل وظیفه تمامی مسئولان در سطوح ستادی و زندان‌هاست که باید با تعهد و تعصب سازمانی به آن نگاه کنند و فرایند این کارها باید صیانت از حیثیت و عزت سازمانی باشد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی