[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

هفتمین میز خدمت جوانان و دانشجویان برگزار شد، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز و مسئولان دانشگاه شیراز صبح دیروز با حضور در هفتمین میز خدمت جوانان و دانشجویان استان فارس، پاسخ‌گوی پرسش‌ها و درخواست‌های جوانان و دانشجویان بودند. به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، صبح روز سی‌ام تیر، مسجد دانشگاه شیراز میزبان جوانان و دانشجویان استان فارس بود و هفتمین میز خدمت ویژه پاسخ‌گویی به جوانان و دانشجویان با حضور استاندار فارس و مسئولان استان برگزار شد.
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز با حضور در این برنامه با دانشجویان دیدار و گفت‌وگو کرده و پاسخ‌گوی پرسش‌ها و مطالبات آنان بود.
دکتر «سید وحید حسینی» ضمن بررسی خواسته‌های مراجعان به هفتمین میز خدمت جوانان و دانشجویان فارس، رفع نیازها و دغدغه‌های این قشر از جامعه به عنوان آینده‌سازان کشور را از اولویت‌های مهم مسئولان فارس عنوان کرد.
دکتر «محمدحسین انباردار» معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این میز خدمت حضور داشت و پیگیر حل مسائل دانشجویان مراجعه‌کننده به میز خدمت بود.
در این برنامه جوانان و دانشجویان مشکلات خود را با مسئولان حاضر در میان گذاشتند و دستورات لازم در راستای برطرف شدن مشکلات و درخواست‌های جوانان و دانشجویان، از سوی استاندار فارس و مسئولان، ارائه شد.
هفتمین میز خدمت جوانان و دانشجویان استان فارس، صبح روز جمعه سی‌ام تیر 1402، با حضور استاندار فارس و مسئولان دانشگاه‌ها، در مسجد دانشگاه شیراز برگزار شد.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی