[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تور علی‌رضا قربانی به کانادا رسید، روزنامه شیراز نوین

علی‌رضا قربانی(خواننده کلاسیک ایرانی) از برگزاری جدیدترین تور کنسرت خود در نوامبر سال جاری(آبان‌ماه) در کانادا خبر داد و این در حالی است که این هنرمند به تازگی چندین شب متوالی در کاخ سعدآباد تهران روی صحنه رفته بود.
به گزارش ایسنا، تور کنسرت‌های علی‌رضا قربانی از نیمه اردیبهشت‌ماه در شهرهای تبریز، رشت، گرگان، کرمان، یزد، شیراز، تهران و جزیره کیش آغاز شد و نخستین اجراهای آن ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت‌ماه در سالن فخرالدین اسعد گرگانی شهر گرگان روی صحنه رفت.
همچنین این هنرمند یک ماه پس از برگزاری کنسرت در شهرهای مختلف ایران به تهران رسید و از ۲۳ خرداد تا ۲۶ تیر در کاخ سعدآباد و در میان استقبال مخاطبان روی صحنه رفت.
آخرین تجربه حضور قربانی برای برگزاری کنسرت در خارج از کشور به سال گذشته برمی‌گردد که ۲۷ و ۲۸ ماه می ۲۰۲۲(۶ و ۷ خرداد ۱۴۰۱) در شهر دِن هاگ هلند و در تاریخ ۲۹ می(۸ خرداد) در شهر گنت کشور بلژیک برگزار شد. البته این هنرمند پیش از این در فروردین‌ماه سال گذشته قصد برگزاری کنسرت در آمریکا را داشت که طی یک جریان پرحاشیه خبری، اعلام شد او پس از یک بازجویی چهارساعته، موفق به حضور در آمریکا نشده است و در نهایت سینا سرلک که در آمریکا اقامت دارد به جای او روی صحنه رفته است.
اکنون این خواننده از ادامه تور کنسرت‌های خود در خارج از کشور خبر داده و درباره این موضوع در صفحات مجازی نوشته است: «باعث افتخار است که بعد از تور کنسرت‌های ایران اکنون فرصتی دست داده تا در خدمت هموطنان عزیز در کانادا باشیم.
این کنسرت‌ها در دو هفته اول نوامبر ۲۰۲۴ در کانادا برگزار خواهد شد. کنسرت ونکوور در سالن «اُرفیوم» در تاریخ ۵ نوامبر و کنسرت تورنتو در تاریخ ۱۱ نوامبر در سالن «مریدیان» برگزار خواهد شد. 
بلیت‌فروشی این کنسرت‌ها در تاریخ ۲۳ جولای ساعت۳ عصر به وقت محلی از سایت‌های اعلام‌شده آغاز خواهد شد. اطلاعات تکمیلی در مورد دیگر کنسرت‌های این تور در کانادا، استرالیا و اروپا به زودی اعلام خواهد شد.»
برگزاری تور کنسرت‌های علی‌رضا قربانی، همانند هر نوع کنسرت‌ طولانی مدت دیگری، خالی از حاشیه نبود، حاشیه‌هایی از جاپارک‌های ۲۰۰ هزارتومانی محوطه اطراف کاخ‌ سعدآباد گرفته تا گرفتگی صدای او در کنسرتش که سر و صدای زیادی به پا کرد، تا حدی که برخی تا این حد پرداخته شدن به این موضوع را اتفاقی ندانسته و برنامه‌ریزی‌شده خواندند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی