[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

در همایش روز جهانی ایمنی غذا، روزنامه شیراز نوین

 سعیدرضا امیرآبادی: گروه خبر
شرکت مانی ماس در همایش گرامیداشت روز جهانی ایمنی غذا با کسب عنوان برتر، خوش درخشید.
در پی تداوم موفقیت‌های شرکت مانی ماس درعرصه‌های ملی و بین‌المللی، مدیرتولید این مجموعه کلان تولیدی دلایل موفقیت‌های همه جانبه را تشریح کرد.
مهندس مصطفی زارعی با اشاره به این موضوع که این موفقیت‌ها دستاورد تلاش‌های یکایک کارکنان شرکت بزرگ مانی ماس در عرصه صنایع غذایی است، اظهار داشت: مانی ماس با نگاهی اقتصادمحور از سلامت خانواده حمایت کرده و همه تلاش خود را در راستای ارتقای کیفیت محصولات با تلاش شبانه‌روزی به کار می‌گیرد.
وی با اشاره به اهمیت مؤلفه‌های سلامت و امنیت غذایی جامعه در رشد و بالندگی کشور افزود: مدیریت مجموعه مانی ماس تأکید ویژه‌ای بر حفظ و ارتقای سلامت مصرف‌کنندگان داشته که این امر نقش مهمی در چشم‌انداز سلامت عمومی جامعه دارد و از مهم‌ترین نکات قوت کارخانه بزرگ مانی ماس به حساب می‌آید.
او در همین رابطه اظهار کرد: مدیریت مجموعه مانی ماس با توجه به اهمیتی که برای سلامت جامعه و حفظ برند این مجموعه قائل است از شیرهای مرغوب و مطابق استانداردهای ایرانی استفاده کرده و این موضوع سبب شده است تا به هدف‌های پیش‌بینی شده، دست یافته و پیشرفت‌های مطلوبی داشته باشیم.
مهندس زارعی در بخش دیگری از سخنانش رعایت قوانین و موازین بهداشتی و قانونی را خط قرمز این مجموعه ارزیابی کرد و گفت: مجموعه بزرگ تولیدی مانی ماس تا به حال موفق به اخذ گواهینامه‌های ملی و  بین‌المللی زیادی شده که از این جمله می‌توان به کسب گواهینامه‌های مختلف ایزو، آیین‌نامه‌های استانداردسازی و گواهینامه‌های سازمان غذا و دارو اشاره کرد که تمامی آنها در این مجموعه پیاده‌سازی شده است.
مدیرتولید کارخانه مانی ماس با اشاره به این موضوع که پیاده‌سازی استانداردها نقش ارزنده‌ای در پیشرفت مجموعه و ارتقای کیفی محصولات لبنی دارد، اظهار داشت: نگاه این مجموعه به موفقیت‌های کنونی خلاصه نمی‌شود و اهداف بلندمدتی در حوزه بهبود کیفیت با توجه به نیازهای غذایی جامعه تبیین شده است.
این کارشناس برتر حوزه مواد غذایی با اشاره به گستردگی و تنوع محصولات این کارخانه گفت: مانی ماس در زمینه تولید محصولات پودری و لبنی فعالیت دارد و در این زمینه بیش از 60 نوع محصول شامل انواع و اقسام دوغ‌ها، پنیرهای صبحانه و پنیر پیتزا، ماست‌ها، شیرها و غیره را در سایزها و میزان چربی‌های متفاوت تولید می‌کند.
او با اشاره به این موضوع که مانی ماس در تولید محصولات پودری هم فعالیت دارد، بیان کرد: شیرخشک کامل، شیرخشک کم‌چرب، پودرکشک، انواع پودرهای ترش و شیرین و پودر شیرخشک گیاهی از محصولات این مجموعه در گروه پودری است.
مهندس زارعی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به استقبال بین‌المللی از محصولات مانی ماس گفت: کیفیت ارزنده محصولات مانی ماس سبب شده تا در جمع زیادی از کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای منطقه اوراسیا به‌عنوان برند محبوب و مطرح شناخته شده و با استقبال دوچندانی روبه‌رو شود.
مدیرتولید کارخانه مانی ماس این موفقیت‌ها را به دلیل الطاف پروردگار متعال، تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان، نگاه سلامت محور مدیریت مجموعه، بهره‌گیری از بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا و مهم‌تر از همه استقبال مشتریان گرانقدر ارزیابی کرد و افزود: مانی ماس با افتخار پرچم‌دار سلامت مصرف‌کنندگان است و در پرتو آن به اقتصاد خانواده هم می‌اندیشد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی