[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

منافع سهامداران را در نظر می‌گیریم و به وعده‌هایمان عمل می‌کنیم

فرصتی بی‌نظیر برای مردم مرودشت با مشارکت در پذیره‌نویسی سهام

مدیرعامل شرکت تعاونی توسعه و عمران مرودشت تاکید کرد:
منافع سهامداران را در نظر می‌گیریم و
 به وعده‌هایمان عمل می‌کنیم

قطار پیشرفت توسعه و عمران به حرکت درآمده 
از مردم درخواست می‌کنم در پذیره‌نویسی مشارکت کنند

نشست خبری مدیرعامل و هیأت مدیره شرکت تعاونی توسعه و عمران مرودشت و رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مرودشت با حضور جمعی از خبرنگاران و مدیران خبرگزاری‌ها برگزار شد.
  اهمیت رسانه و خبرنگاری در اصلاح جامعه
در آغاز این نشست رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرودشت، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سیدالشهدا امام حسین (ع)، پیشاپیش روز خبرنگار را به فعالان رسانه شهرستان تبریک گفت و افزود: خبرنگاری شغل شریف و برجسته‌ای است که رسالت مهم آن انعکاس عملکردها به جامعه و ایجاد پل ارتباطی میان مسئولین و مردم است؛ خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند که با نشر اخبار و گزارش‌های موثر و سازنده، می‌توانند منشأ رفع مشکلات و نواقص جامعه شوند و در نتیجه انعکاس همین اخبار و رویدادها موجب ارتقا یا نزول مدیران و مسئولان شوند. 
 تشکیل تعاونی برای اصحاب رسانه و خبرنگاران دنبال شود
وی با تاکید بر نقش مشهود و اثرگذار خبرنگاران بر اصلاح مسایل مختلف جامعه، از اینکه خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه از بعضی خدمات رفاهی و اجتماعی محروم هستند اظهار تاسف کرد و گفت: امیدوار هستیم خبرنگاران نیز مانند سایر اصناف از منافع شرکت‌های تعاونی ویژه خودشان برخوردار گردند.
  بی عدالتی در استخدام نیرو برطرف شود؛ جوانان مرودشت در اولویت جذب قرار گیرند
بهرام آل سعدی با اشاره به وظایف سازمانی اداره کار در موضوع اشتغال، با تاکید بر بی‌عدالتی‌های صورت گرفته در استخدام نیرو در صنایع بزرگ مرودشت گفت: با وجود رایزنی‌ها و اقداماتی که در این حوزه انجام شده، این موضوع نیاز به پیگیری و تلاش بیشتر دارد تا با یافتن افراد متخصص و متعهد از میان جوانان جویای کار مرودشتی، و به خدمت گرفتن آنها در کارگاه‌ها و کارخانه‌های کوچک و بزرگ، بخشی از مشکلات اشتغال در شهرستان برطرف شود. آل سعدی از نمونه این بی‌عدالتی‌ها استخدام نیرو در پتروشیمی را عنوان کرد و گفت: همانطور که این مجموعه در بحث آلایندگی و استفاده از منابع شهر ید طولایی دارد، در عوض باید خدماتی را به مردم شهر مرودشت ارایه دهد و در بحث اشتغال نیز جوانان مرودشت را در اولویت جذب قرار دهد. رئیس اداره تعاون مرودشت با بیان اقدامات این اداره در حوزه تعاون گفت: تعاونی‌های خوب و فعالی در سطح شهرستان داریم که قدمت بعضی از آنها به قبل از انقلاب می‌رسد و باید از ظرفیت‌های این تعاونی‌ها استفاده کرد.
  توسعه و عمران مرودشت از موفق‌ترین شرکت‌های تعاونی استان و کشور
آل سعدی سپس با اشاره به مصوبات سال ۸۸ شورای نگهبان در خصوص تاسیس شرکت‌های تعاونی توسعه و عمران شهرستان‌ها، از شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان مرودشت به عنوان یکی از موفق‌ترین شرکت‌های تعاونی در استان و کشور نام برد و افزود: من به عنوان ناظر فعالیت‌های این شرکت شاهد بودم که از زمان تاسیس این شرکت تعاونی در سال ۱۴۰۰ ، مدیران این مجموعه مجدانه پای کار بودند و تلاش کردند و توانستند با جذب سرمایه‌های خرد مردم و با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری مناسب، در همین مدت کوتاه در جهت نیل به اهداف شرکت‌های تعاونی در توزیع عادلانه ثروت بین اعضای جامعه گام بردارند. 
  نهال کوچک امروز، درخت پربار فردا
وی شرکت توسعه و عمران مرودشت را متعلق به همه همشهریان مرودشتی دانست و گفت: این شرکت تعاونی نهال کوچکی است که در حال پر و بال گرفتن است، و می‌خواهیم تلاش کنیم تا با حمایت شهروندان این نهال تبدیل به درخت پرباری شود تا آیندگان و فرزندان ما نیز از آن برخوردار و بهره‌مند شوند. 
  اتحادیه تعاونی‌های استان فارس در مرودشت، افتخاری بزرگ برای شهرستان
آل سعدی همچنین از افتتاح اتحادیه تعاونی‌های توسعه و عمران استان فارس توسط مدیر کل حوزه خدماتی وزارت کار در مرودشت خبر داد و آن را افتخاری بزرگ برای شهرستان عنوان کرد که با همت مدیران شرکت توسعه و عمران مرودشت و مجموعه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی محقق شده است. وی اذعان کرد: هیچ تعاونی در استان فارس به لحاظ عملکرد قابل مقایسه با شرکت توسعه و عمران مرودشت نیست و این تعاونی نسبت به سایر تعاونی‌های کشور عملکرد درخشانی داشته و صاحب جایگاه برجسته‌ای است.
پذیره نویسی پرشور سال گذشته نماد اعتماد مردم به توسعه عمران مرودشت
وی استقبال پرشور مردم شهرستان در پذیره‌نویسی سال گذشته این شرکت‌ را نشانه اعتماد مردم دانست که باید پاسخی شایسته به این اعتماد داده شود و گفت: این تعاونی با حدود ۶۵۰۰ نفر عضو، بعد از تعاونی سهام عدالت که یک تعاونی دولتی‌ست،  دومین تعاونی با بیشترین تعداد سهامدار است. وی افزود: علی‌رغم دشواری‌های متعدد از جمله تورم، مجموعه توسعه و عمران که سرمایه مردم را سرمایه خود می‌دانستند، توانستند با درایت و تدبیر مناسب، بر این مشکلات فائق آیند و اکنون اولین پروژه این شرکت که ساختمان شماره یک شرکت توسعه و عمران است، با ۸۵ درصد پیشرفت به عنوان یک هدف واقعی و ملموس در آستانه افتتاح قرار دارد.
  پیشتازی توسعه و عمران در قانون‌مداری
رییس ناظر شرکت تعاونی‌های شهرستان مرودشت همچنین تاکید کرد که این شرکت تمامی مراحل قانونی در کلیه پروسه‌ها را بدون کم و کاست انجام داده به جرات می‌توان گفت شرکت توسعه و عمران مرودشت در بحث رعایت قوانین پیشتاز است.
آل سعدی افزود: از ابتدای تاسیس شرکت توسعه و عمران، قوانین را بسیار سختگیرانه برقرار و دنبال کردیم و برای کوچک‌ترین اقدامات این شرکت بررسی‌های قانونی دقیق و موشکافانه انجام شده است؛ و بدون شک این قانونمندی که بنای آن از روز اول گذاشته شده باعث تقویت شاکله و جایگاه شرکت در آینده خواهد شد.
  مردم مرودشت در پذیرره نویسی شرکت کنند
وی با اشاره به ترکیب توانمند و پرتلاش هیئت مدیره که برساخته از بازاریان با تجربه، حسابداران مجرب و اعضای خوشنام اتاق اصناف شهرستان هستند، اظهار امیدواری کرد در پذیره نویسی امسال شرکت که از اول مرداد ماه آغاز شده و تا پایان مرداد ادامه دارد، شاهد استقبال شایسته شهروندان از خرید سهام این شرکت تعاونی باشیم و بتوانیم بهترین تعاونی توسعه و عمران کشور را در مرودشت داشته باشیم. 
  سوددهی توسعه و عمران در دو سال: سال اول ۵۰ درصد؛ سال دوم ۱۰۰ درصد
در ادامه این نشست رییس هیات مدیره شرکت تعاونی توسعه و عمران مرودشت گفت: در بدو تاسیس، بسیاری افراد به آینده شرکت خوشبین نبودند و تصور می‌کردند تعاونی ما با عدم استقبال و شکست مواجه می‌شود، اما با وجود سنگ‌اندازی‌ها و مشکلات مختلف اجرایی،  شرکت توسعه و عمران مرودشت موفق شد در سال اول ۵۰ درصد و در سال دوم سود ۱۰۰ درصدی را برای اعضا رقم بزند.
  توسعه و عمران متعلق به مردم مرودشت است؛ با خیال راحت سرمایه‌گذاری کنید
محمدرضا زارع گفت: این شرکت از مردم و برای مردم است و به مردم مرودشت اطمینان می‌دهم که با خیال آسوده در این تعاونی سرمایه‌گذاری کنند و بسیار امیدواریم با ادامه روند فعال و رو به رشد شرکت، سال آینده نیز بتوانیم سود چشمگیری را به سهامداران پرداخت کنیم. 
  سهامداران سود سال گذشته خود را دریافت کنند
زارع ضمن قدردانی از پشتیبانی موثر اداره تعاون، گفت: اعضا می‌توانند با مراجعه به وب سایت شرکت به آدرس ..... افزایش سرمایه بدهند یا سود خود را دریافت کنند.
  قطار پیشرفت توسعه و عمران به حرکت درآمده؛ اعضای قبلی سهام خود را ۱۰۰ افزایش دادند
محمد همایون نیز در ابتدای سخنان خود ضمن تشکر از رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی مرودشت و همچنین هیئت مدیره شرکت توسعه و عمران، با قدردانی از خبرنگاران رسانه‌های شهرستان که در طول حیات این شرکت با این تعاونی همکاری کردند، گفت: قطار پیشرفت توسعه و عمران در مرودشت به حرکت درآمده و منافع آن را سهامداران
 شرکت لمس کرده‌اند و افزایش سهام ۱۰۰ درصدی اعضای قبلی این تعاونی در سال گذشته مهر تاییدی از طرف مردم و نشانه اعتماد همشهریان است. 
  افتتاح اولین پروژه مسکونی توسعه و عمران در نیمه دوم امسال؛ پروژه دوم به زودی آغاز می‌شود
مدیرعامل شرکت تعاونی توسعه و عمران مرودشت با تاکید بر شفافیت در عملکرد گفت: پروژه توسعه عمران ۱ (ساختمان جردن در محله پشت سایپا) که حداکثر تا سه ماه آینده افتتاح می‌شود توسط سهامداران قابل مراجعه و مشاهده است تا عملکرد این تعاونی را از نزدیک ببینند و از اقدامات شرکت آگاه شوند. 
همایون از اخذ مجوزهای مربوط به پروژه ساختمانی شماره ۲ توسعه و عمران که در خیابان ابوذر شمالی واقع شده خبر داد و گفت به زودی گودبرداری این زمین آغاز خواهد شد.
وی تصریح کرد راه‌اندازی بازارچه صنایع دستی در خیابان ۱۵ خرداد با همکاری اداره میراث فرهنگی و شهرداری مرودشت، در جهت حمایت از قشر زحمتکش فعال در حوزه صنایع دستی و همچنین ایجاد فضایی برای جذب و توقف گردشگران داخلی و خارجی از دیگر پروژه‌های تعاونی توسعه و عمران مرودشت است که پس از طی مراحل قانونی و انجام مزایده به مرحله بهره‌برداری رسیده و به یاری خداوند به زودی افتتاح خواهد شد. 
  شفاف‌ترین شرکت تعاونی هستیم
همایون با بیان اینکه امنیت مالی پاشنه آشیل همه اشخاص حقیقی و حقوقی است گفت: از نظر مالی شفاف‌ترین شرکت تعاونی هستیم و عملکردمان در سایت شرکت قابل بررسی است، و در این راستا با استخدام دو حسابدار در شرکت و همچنین بهره گرفتن از دو متخصص حسابداری در هیئت مدیره و پایش مستمر فعالیت‌ها، بر آن هستیم که هیچ نقطه تاریک و مبهمی برای شهروندان عزیز مرودشتی در مورد عملکرد شرکت وجود نداشته باشد. 
  به وعده‌هایی که دادیم عمل می‌کنیم؛ منافع سهامداران در اولویت است
مدیرعامل شرکت توسعه و عمران روند تصمیم‌گیری‌های این شرکت برای ورود به پروژه‌ها را وابسته به مقتضیات مختلف دانست و تاکید کرد که شرکت توسعه و عمران از وعده‌هایی که به مردم شریف مرودشت داده پا پس نکشیده؛ اما ممکن است اولویت‌ها عوض شود یا به تعویق بیفتد و همه تلاش ما این است که با همکاری و مشارکت مردم این کشتی را به سرمنزل مقصود برسانیم. 
وی همچنین گفت چندین طرح و پروژه در حوزه‌های مختلف در حال بررسی داریم که با در نظر گرفتن منافع سهامداران به این پروژه‌ها ورود خواهیم کرد. 
  عملکرد توسعه و عمران، نماد استقلال و حقانیت شرکت است 
وی با اشاره به شائبه بورسی بودن این شرکت تعاونی در پذیره‌نویسی سال گذشته که دستمایه تخریب و دروغ‌پراکنی علیه شرکت توسعه عمران شده بود گفت خوشبختانه این ادعای بی‌اساس با سوددهی مطلوب به سهامداران باطل شد و توسعه و عمران مرودشت توانست به عنوان یک شرکت مستقل حقانیت خود را اثبات کند.
  مردادماه: فرصت مشارکت؛ پذیره نویسی تمام الکترونیک از طریق سایت
همایون در تشریح پذیره‌نویسی شرکت که از یکم تا ۳۱ مرداد ماه امسال انجام خواهد شد، گفت: همشهریان عزیز می‌توانند در این فرصت یکماهه، به صورت تمام الکترونیک و تنها با یک گوشی همراه، با مراجعه به سایت شرکت  از ۱۰۰ سهم تا ۴۰ هزار سهم را خریداری کنند یا افزایش سرمایه بدهند. 
وی از یکایک همشهریان دلسوز و علاقمند به پیشرفت شهرستان و همچنین سهامداران فعلی این شرکت تعاونی درخواست کرد که دیگران را از منافع عضویت در این شرکت آگاه کنند.
  تجلیل از فعالان رسانه به مناسبت روز خبرنگار
در پایان این نشست از خبرنگاران، مدیران صفحه‌های خبری فضای مجازی و فعالان رسانه مرودشت تقدیر و تجلیل به عمل آمد. 

تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی