[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

تأثیرات باورنکردنی خوردن سرکه سیب در صبح، روزنامه شیراز نوین


فواید متعدد سرکه سیب برای سلامت پوست از درمان آکنه گرفته تا از بین بردن شوره سر و درمان آفتاب سوختگی تأیید شده‌ است.
به گزارش بهداشت نیوز، فواید متعدد سرکه سیب برای سلامت پوست از درمان آکنه گرفته تا از بین بردن شوره سر و درمان آفتاب سوختگی تأیید شده‌ است.
 همچنین افزودن یک قاشق سرکه سیب به یک سوم فنجان آب و شست‌وشوی دهان با ‌این ترکیب برای مدت زمان ۲۰ ثانیه به برطرف کردن بوی بد دهان کمک می‌کند. اما در‌ این مطلب بررسی شده که مصرف ‌این خوردنی در هنگام صبح چه فوایدی برای بدن به همراه دارد؟
بهبود هضم غذا
مصرف ‌این ترکیب اسیدی در صبح تعادل PH معده را حفظ کرده و موجب می‌شود هضم مواد غذایی بهتر انجام شود. همچنین می‌تواند نفخ معده را کاهش داده و از رفلاکس اسید معده جلوگیری کند.
کاهش سطح قند خون
بررسی‌ها نشان می‌دهد مصرف دو قاشق از ‌این مایع ترش در کنار یک وعده تنقلات در مقایسه با مصرف تنقلات همراه با آب می‌تواند به کاهش سطح قند خون منجر شود.
تقویت سیستم ‌ایمنی
یکی از فواید اصلی مصرف مداوم سرکه سیب، تقویت سیستم ‌ایمنی است. سرکه سیب ترکیبی اسیدی دارد، بنابراین باکتری‌ها را پیش از آنکه در بدن موجب سرماخوردگی یا سرفه شوند از بین می‌برد.
تقویت انرژی
تأثیر سرکه سیب بر میزان انرژی بدن همچون سیستم ‌ایمنی است. ‌این مایع خاصیت قلیایی دارد و میزان انرژی مورد نیاز بدن را تأمین می‌کند.
سم‌زدایی از بدن
مصرف سرکه سیب هنگام صبح به پاک‌سازی کبد و سم‌زدایی از بدن کمک می‌کند. با مصرف ‌این ترکیب می‌توان بدون صرف هزینه‌های بالا مواد سمی ‌و مضر را از بدن خارج کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی