[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

معاون فرهنگی کانون در شیراز: فعالیت‌های کانون روزآمد شود ، روزنامه شیراز نوین

معاون فرهنگی کانون در شیراز گفت: فعالیت‌های کانون باید با توجه به اقتضائات امروز کودک و نوجوان روزآمد شود 
فرهاد فلاح، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در نشست مربیان فرهنگی، هنری و ادبی کانون فارس، گفت: فعالیت‌های کانون باید با توجه به اقتضائات امروز کودک و نوجوان روزآمد شود. 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، فرهاد فلاح با حضور صمیمانه در جمع مربیان فرهنگی، ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.
او گفت: امروز کانون در مسیر پیشرفت قرار دارد و باید با توجه به اقتضائات امروز کودک و نوجوان فعالیت‌هایش را به روزرسانی کرده و سهم خود را از محتوای علمی و فناورانه، محتواهای دیجیتالی در دسترس مخاطب هدف را، پر‌رنگ کند.  معاون فرهنگی کانون در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد: از ابتدای امسال در هر شش ساعت یک عنوان کتاب در کانون منتشر شده است که پیش از این بی‌سابقه بوده است. فلاح از اکران انیمیشن «بچه زرنگ» در اواخر شهریور سال جاری در مراکز کانون خبر داد. او یکی از اقدامات مهم و مؤثر مدیرعامل در مسیر تحقق توسعه و پیشرفت اهداف کانون را، قرارگیری کانون پرورش فکری در برنامه هفتم توسعه برشمرد. معاون فرهنگی کانون پرورش فکری بر جهش جدی حوزه فناوری در مسیر ایجاد زیرساخت‌های فناوری برای برقراری ارتباط سریع کودک و نوجوان با کانون تأکید کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی