[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

ساره جوانمردی: مدال اصلی من فرزندم است، روزنامه شیراز نوین

قهرمان پاراتیراندازی ایران که به همراه فرزند سه ماهه‌اش در بازی‌های پاراآسیایی حضور دارد، گفت: مدال اصلی من نوزاد سه‌ماهه من است و خوشحالم در بازی‌های پاراآسیایی هم مدال نقره گرفتم.
به گزارش ایسنا، ساره جوانمردی پس از کسب مدال نقره بازی‌های پاراآسیایی و انداختن آن بر گردن فرزند سه‌ماهه خود گفت: کسب این مدال را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم؛ من در دوره قبل بازی‌های پاراآسیایی دو مدال طلا کسب کردم، اما امسال توانستم فقط یک نقره به دست آورم و خیلی خوشحالم چون فقط ۱۴ جلسه تمرین مرا به این مسابقه رساند و امیدی به کسب مدال نداشتم، اما خدا به من کمک کرد به خاطر آوش، پسرم دست پر برمی‌گردیم. 
وی درخصوص لباس ویژه مراسم اهدای مدال فرزندش اظهار کرد: برای آوش لباس مزین به پرچم ایران سفارش دادیم و امیدوارم در آینده بتواند جای پدر و مادرش را بگیرد و یک قهرمان دوست‌داشتنی برای مردمش باشد.
قهرمان پارالمپیک همچنین با اشاره به شرایط ویژه مادر بودن و شرکت در بازی‌های پاراآسیایی خاطر نشان کرد: شرایط سخت بارداری و بعد از زایمان و نداشتن تمرین مرا منقلب کرده بود و نمی‌دانستم که در بازی‌های پاراآسیایی شرکت می‌کنم. تصمیم سختی بود، اما با اطمینان و کمک همسرم در مسابقات شرکت کردم؛ حتی اگر بدون مدال برمی‌گشتم.
جوانمردی مدال اصلی خود را فرزند سه‌ماهه‌اش دانست و ادامه داد: من مدال اصلی را در بغلم دارم، اما خوشحالم که در بازی‌های پاراآسیایی هم صاحب مدال شدم و با مدال به ایران برمی‌گردم.
وی تأکید کرد: اگر آوش کنارم نبود اصلاً در بازی‌های پاراآسیایی شرکت نمی‌کردم؛ دلیل حضور من در این بازی‌ها فقط به خاطر حضور فرزندم است؛ سخت بود نوزاد سه‌ماهه را در مسیر سخت و طولانی آورد و شب‌بیداری برای نگه داشتن او داشت، اما فکر می‌کنم به من انگیزه مضاعفی داد تا بتوانم همه‌چیز را هماهنگ کنم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی