[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

پیشنهاد نجومی النصر برای دی‌بروینه، روزنامه شیراز نوین

النصر پیشنهاد خود را برای به خدمت گرفتن کوین دی‌بروینه ارائه کرد. به گزارش فوتبال 360، کوین دی‌بروینه با پیشنهادی وسوسه‌کننده از سوی تیم النصر روبه‌رو شده و ممکن است در تابستان منچسترسیتی را به مقصد این باشگاه ترک کند. این بازیکن 32 ساله که در رده‌بندی توپ طلای 2023 رده سوم را به خود اختصاص داد، عنوان کرده از حضور در منچسترسیتی خوشحال است، اما مبلغ پیشنهادی برای به خدمت گرفتن او، ممکن است وسوسه‌کننده به نظر برسد. 
*جمع ستارگان 
به‌نقل از برخی رسانه‌ها، تیم النصر عربستان با دی‌بروینه تماس گرفته و از برنامه طولانی‌مدت خود با این بازیکن صحبت کرده است؛ النصر قصد دارد با به خدمت گرفتن دی‌بروینه، جمع ستارگان خود را با حضور او کنار مانه، بروزوویچ و لاپورت کامل کند.
*عدم تمدید قرارداد 
قرارداد فعلی دی‌بروینه با منچسترسیتی در سال 2025 به پایان می‌رسد و با توجه به مصدومیت او، هنوز صحبتی مبنی بر تمدید قرارداد انجام نشده است؛ این موضوع به دی‌بروینه امکان می‌دهد تا بتواند آزادانه درباره آینده حرفه‌ای خود تصمیم بگیرد. همچنین خولین آلوارس به‌عنوان جایگزینی برای دی‌بروینه عملکرد بسیار خوبی در تیم منچسترسیتی داشته و این امکان وجود دارد او به‌عنوان یار ثابت در ترکیب منچسترسیتی ایفای نقش کند. جمال موسیالا و دنی اولمو  از جمله بازیکنانی هستند که پپ گواردیولا قصد دارد در صورت جدایی دی‌بروینه، آنها را به تیم اضافه کند.
گفته می‌شود مبلغ پیشنهادی برای دی‌بروینه چیزی در حدود 50 میلیون یورو خواهد بود؛ با این وجود بعید به نظر می‌رسد هافبک ارزشمند منچسترسیتی را ترک کند، زیرا بارها عنوان کرده در این تیم خوشحال است و حتی قصد دارد در این باشگاه بازنشسته شود، اما باز هم فقط زمان مشخص خواهد کرد آیا قصد ترک منچسترسیتی را دارد یا نه؟

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی