[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

سومین اردوی کتاب‌خوانی عشایر فارس به میزبانی ایل‌نشینان فیروزآباد برگزار می‌شود، روزنامه شیراز نوین

سومین اردوی کتاب‌خوانی عشایر فارس
به میزبانی ایل‌نشینان فیروزآباد برگزار می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس از برگزاری سومین اردوی کتاب‌خوانی عشایر فارس در روز 20 آبان‌ماه در منطقه عشایری منگرگ شهرستان فیروزآباد خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، محمدحسین فیروزی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس با اشاره به برنامه‌ریزی در استان فارس برای هفته کتاب گفت: برنامه‌های هفته کتاب فارس با برنامه اردوی کتاب‌خوانی عشایر آغاز می‌شود و سومین نشست این طرح در آستانه هفته کتاب به میزبانی ایل نشینان منطقه منگرگ شهرستان فیروزآباد برگزار خواهد شد. فیروزی عنوان کرد: اردوی کتاب‌خوانی عشایر روز شنبه 20 آبان ماه اجرا خواهد شد؛ برگزاری برنامه‌های ترویجی و فرهنگی کتاب‌محور، اهدای کتاب، ارائه خدمات کتابخانه سیار در مناطق عشایری، برگزاری مسابقه، جمع‌خوانی، قصه‌گویی، کلاس‌های مهارتی و آموزشی و... از جمله برنامه‌های این رویداد یک روزه کتاب‌خوانی در مناطق عشایرنشین است. وی اضافه کرد: اردوی کتاب‌خوانی عشایر به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس برگزار می‌شود و جمعی از دستگاه‌های استانی در برگزاری این رویداد مشارکت خواهند داشت.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این برنامه، توسعه عدالت فرهنگی و تسهیل دسترسی جامعه عشایر به کتاب و منابع اطلاعاتی است. فیروزی تأکید کرد: نخستین رویداد این طرح یکم شهریورماه در منطقه عشایری خسرو و شیرین آباده و دومین برنامه 29 شهریورماه در منطقه عشایری گردنه بزن شهرستان اقلید برگزار شد که با استقبال گسترده مردم عشایر همراه بود. برنامه‌ریزی‌ها بر این است که طرح اردوی کتاب‌خوانی عشایر تا پایان سال در شهرستان‌های فارس که جامعه عشایری دارند، اجرا شود. گفتنی است سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی استان از 23 تا 30 آبان ماه با شعار «آینده خواندنی است» برگزار خواهد شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی