[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

فوتسال نوجوانان شیراز صدرنشینی فرهنگ مستحکم‌تر شد، روزنامه شیراز نوین

شیرازنوین: هفته سوم رقابت‌های فوتسال نوجوانان شیراز با برگزاری سه مسابقه به انجام رسید که یک مسابقه با برتری مطلق فرهنگ همراه بود و دو بازی دیگر با نتایجی مشابه، مساوی شد. تیم فرهنگ که با پیروزی‌های قاطع در دو بازی نخست، صدرنشین مسابقات بود، در بازی هفته سوم هم پیروزی پرگلی به دست آورد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد.
این تیم برابر سرخ‌پوشان ته‌جدولی با 7 گل به برتری رسید تا با 9 امتیاز کامل، چهارده گل زده و تنها یک گل خورده، از همه نظر بهترین عملکرد را بین 7 تیم حاضر در مسابقات داشته باشد.
آراد، تیم دوم جدول این هفته استراحت داشت، اما جدال بین تیم‌های سوم و چهارم جدول، شش گل داشت. آذرخش و بهارستان به تساوی پرگل سه بر سه رضایت دادند تا هیچ‌یک نتوانند آراد رده دومی را پشت سر بگذارند. دیدار تیم‌های پنجم و ششم جدول، یعنی وصال و آرند ارژن نیز با تساوی سه بر سه به پایان رسید تا رتبه این دو تیم هم دستخوش تغییر نشود.
در جدول رده‌بندی پس از فرهنگ 9 امتیازی، آراد، آذرخش و بهارستان، همگی با 4 امتیاز در رتبه‌های دوم تا چهارم هستند. وصال با 2 امتیاز پنجم است و آرند ارژن با یک و سرخ‌پوشان بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی