[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

مسئولان به فکر اشتغال قهرمانان باشند، روزنامه شیراز نوین

ورزشکار شیرازی دارنده مدال طلای رقابت‌های کشتی آلیش قهرمانی جهان امیدوار است که زمینه ایجاد شغل برای او و امثال او فراهم شود.
تورج چناری، دارنده مدال طلای رقابت‌های جهانی آلیش  ۲۰۲۳ ازبکستان، روز پنجشنبه از طریق فرودگاه شهید دستغیب وارد شیراز شد. 
 در مراسم استقبال، علاقمه‌ندان و خانواده این ورزشکار حضور داشتند. چناری راجع به مسابقات جهانی ۲۰۲۳ ازبکستان توضیح داد: رقابت‌های جهانی با حضور ورزشکاران کشورهای مختلف از سراسر جهان از سطح بسیار خوبی برخوردار بود. وی درباره عملکرد خود در این رقابت‌ها گفت: با آمادگی بسیار خوبی پا به عرصه رقابت‌ها گذاشتم و با پیروزی برابر حریفان مختلف، خوشبختانه توانستم عنوان قهرمانی را در وزن ۹۰ کیلوگرم به دست آورم.
قهرمان پیشین جودو در پاسخ به این سؤال که چه انتظاری  از مسئولان دارید، گفت: بیش از 10 سال در مسابقات رده‌های مختلف سنی رشته جودو افتخارآفرین بوده‌ام و طی سه سال اخیر هم در رشته کشتی آلیش و در مسابقات مختلف عناوین مختلف قهرمانی را کسب کرده‌ام، ولی هنوز شغل و حرفه خاصی ندارم و تمام هزینه‌های سنگین حضورم در ورزش بر عهده خانواده‌ام است.
وی افزود: این دور از انصاف است و امیدوارم راهکاری از سوی مسئولان در زمینه ایجاد شغل برای امثال بنده مهیا شده و در ادامه بتوانم با خیالی آسوده برای به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس کشورمان تلاش کنم.
تورج چناری در پایان گفت: مدال خودم را به روح مادر بزرگوارم تقدیم می‌کنم و باید از حمایت‌های همه‌جانبه سایر اعضای خانواده و زحمات شادمان عظیمی و محمدعلی چمیانی تشکر کنم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی